• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

خدمات رایگان متروی تهران و حومه به مناسبت اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 23809
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
خدمات رایگان متروی تهران و حومه به مناسبت اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از خدمات رسانی رايگان متروی تهران و حومه به مناسبت اقامه نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خبر داد.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت گفت: متروی تهران و حومه به منظور تسهیل در تردد شهروندان و نمازگزاران به محل اقامه نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، با آمادگی کامل پرسنل و استفاده حداکثری از امکانات خود، خدمات و سرویس‌های فوق العاده را در تمام خطوط ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی در خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت متروی تهران و حومه در روز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح تا اقامه نماز رایگان است افزود: بعد از پایان نماز جمعه نیز مسافران از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) به صورت رایگان می توانند برای رسیدن به مقاصد اولیه خود استفاده کنند.

نوبخت گفت: در این روز با توجه به حجم مسافر تعداد حرکت قطارها نسبت به برنامه روزهای تعطیل افزایش پیدا خواهد کرد تا نمازگزاران و مسافران گرامی راحت تر از این وسیله حمل و نقل ریلی ایمن، سریع و پاک استفاده کنند و در صورت نیاز نیز جهت سرویس دهی مناسب تر به شهروندان و مسافران قطارهای فوق العاده در تمام خطوط اعزام می شود.

گفتنی است شهروندان گرامی به منظور دسترسی راحت تر به محل برگزاری نمازجمعه می توانند از ایستگاه های مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی واقع در خطوط یک و سه متروی تهران استفاده نمایند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23809

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.