• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

خدمات رسانی رایگان متروی تهران در شب‌های قدر

  • کد خبر : 26490
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
خدمات رسانی رایگان متروی تهران در شب‌های قدر
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: تمام خطوط درون‌شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۳  تا 2:30 بامداد رايگان خدمات رساني مي كنند.
0
(0)

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ، فرنوش نوبخت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین(ع) و لیالی قدر افزود: متروی تهران همواره سعی کرده است در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد شهروندان و مسافران فراهم کند. امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدود شدن زمان برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت علی (ع) مراسم احیا در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، برای تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، متروی تهران در خطوط درون شهری تا ساعت ۲:۳۰ بامداد فعال خواهد بود.

وی تصریح کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا از شب زنده‌داران تقاضا داریم در هنگام استفاده از مترو حتما از ماسک استفاده کنند.
نوبخت گفت: در اولین شب قدر در شامگاه سه شنبه (۲۳ اردیبهشت ۹۹) خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند و در این راستا سرویس‌دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت ۲۳ تا ۲:۳۰ بامداد روز بعد (چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه۹۹)، با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه با اشاره به خدمات رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب های قدر ۲۱ (پنجشنبه ۲۵ ) و(شنبه ۲۷) اردیبهشت ۹۹ همزمان با ۲۳ ماه مبارک رمضان سرویس دهی شبانه به صورت رایگان انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: متروی تهران در لیالی قدر در خط ۵ تهران( صادقیه)- گلشهر و بالعکس و ایستگاه های پایانه های یک، دو، چهار، شش فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) خدمات رسانی شبانه ندارد.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26490

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.