• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

خطوط ریلی ورامین سال آینده ۴ خطه می‌شود

  • کد خبر : 23548
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
خطوط ریلی ورامین سال آینده ۴ خطه می‌شود
استاندار تهران با بیان اینکه مترو اسلامشهر قطعا انتقالی اجرا می شود درباره خطوط ریلی ورامین، پیشوا و قرچک گفت: ۴ خطه شدن این خطوط ریلی تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از شبستان ، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر سه شنبه در آئین آغاز عملیات حفاری تونل مترو اسلامشهر طی سخنانی اظهار داشت: به طور ویژه از فرماندار و شهردار اسلامشهر که با هماهنگی کامل توانستند روند اجرای طرح مترو را تسریع کنند قدردانی می‌کنم.

محسنی بندپی افزود: اهمیت حمل و نقل ریلی و توسعه خطوط مترو مبین نوعی عدالت اجتماعی است و اگر فرهنگ استفاده مسئولین و مردم از مترو را ترویج کنیم قطعاً شاهد افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۶۰ در صد آلایندگی هوا در تهران ناشی از منابع آلاینده متحرک هستند گفت: اگر بتوانیم توسعه خطوط ریلی را توسعه دهیم قطعاً مشکل آلودگی هوا تهران مرتفع خواهد شد.

استاندار تهران در خصوص لطمه‌ای که تعطیلی مدارس در زمان آلودگی هوا تحمیل کرده این عنوان داشت: زمانی که مدارس بواسطه آلودگی هوا تعطیل می‌شود یعنی چرخه علم و دانش متوقف می‌شود و باید برای رفع مشکل آلودگی هوا در تهران فکر کنیم.

محسنی بندپی افزود: ۴ خطه کردن خطوط ریلی پیشوا ورامین و قرچک تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم به منزله بازوی اجرایی دولت محسوب می‌شود و در مقاطع مختلف به کمک دولت آماده است گفت: طرح مترو اسلامشهر قطعاً بطور انتقالی اجرا می‌شود و تبادلی بودن این ایستگاه هیچ نفعی برای مردم ندارد و خوشبختانه کسی که این طرح را مطرح کرد از سیستم شهرداری تهران حذف شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23548

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.