• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

خط چهارم راه آهن حومه‌ای گرمسار – تهران سال آینده تکمیل می شود

  • کد خبر : 12450
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
خط چهارم راه آهن حومه‌ای گرمسار – تهران سال آینده تکمیل می شود

0 (0) وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران مطرح کرد خط چهارم راه آهن حومه‌ای گرمسار – تهران سال آینده تکمیل می شود وزیر راه و شهرسازی با اعلام پشتیبانی از پروژه های زیربنایی ملی استان سمنان تصریح کرد: بخش عبوری آزادراه حرم تا حرم از استان از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش […]

0
(0)

وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران مطرح کرد

خط چهارم راه آهن حومه‌ای گرمسار – تهران سال آینده تکمیل می شود

وزیر راه و شهرسازی با اعلام پشتیبانی از پروژه های زیربنایی ملی استان سمنان تصریح کرد: بخش عبوری آزادراه حرم تا حرم از استان از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش می شود ایستگاه های تبادلی و خط چهارم راه آهن حومه ای گرمسار تهران در سال ۹۸ تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی در جریان سفر به استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق داشتم در کاروان تدبیر و امید به استان سمنان و شهرستان گرمسار سفر کنم  و خوشبختانه امروز پروژه قطعه ۳ باند دوم محور ایوانکی_آبسرد افتتاح و عملیات اجرایی پروژه تعریض و بهسازی باند جنوبی محور ایوانکی-گرمسار آغاز شد.

وی افزود: خوشبختانه پروژه‌ای که عملیات ساخت آن چند سال به طول انجامیده بود امروز به بهره‌برداری رسید و پروژه دیگری که عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد با یک حرکت ضربتی و جهادی انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی تکمیل پروژه های مواصلاتی استان سمنان و تهران به شمال کشور را مهم دانست و گفت: جاده گرمسار – سیمین دشت – فیروزکوه از جمله پروژه‌های استان سمنان محسوب می‌شود که برای توسعه مورد پشتیبانی وزارتخانه قرار خواهد گرفت.

اسلامی در پایان یادآور شد: ادامه آزادراه قم – گرمسار واقع در استان سمنان به سمت مشهد (حرم تا حرم) یکی از پروژه های مهم است و تلاش می شود ایستگاه های تبادلی و خط چهارم راه آهن حومه‌ای گرمسار – تهران نیز با پشتیبانی جدید در سال ۹۸ تکمیل شود

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12450

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.