• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

خودکفایی در تولید ریل و داخلی سازی خط زاهدان _خاش

  • کد خبر : 33971
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۴۶
خودکفایی در تولید ریل و داخلی سازی خط زاهدان _خاش

0 (0) عباس خطیبی معاون شرکت ساخت و توسعه در خصوص سرمایه گذاری در بخش‌های ریلی به مهر گفت: روش‌های سرمایه گذاری در حوزه صنعت ریل متفاوت است به طوریکه هم اکنون از تمام روش‌ها و فاینانس‌های داخلی و خارجی به منظور بهره مندی از این طرح‌ها استفاده می‌کنیم. وی در ادامه بیان کرد: البته […]

0
(0)

عباس خطیبی معاون شرکت ساخت و توسعه در خصوص سرمایه گذاری در بخش‌های ریلی به مهر گفت: روش‌های سرمایه گذاری در حوزه صنعت ریل متفاوت است به طوریکه هم اکنون از تمام روش‌ها و فاینانس‌های داخلی و خارجی به منظور بهره مندی از این طرح‌ها استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: البته حجم و ابعاد کارهای ریلی زمان بر است بنابراین سرمایه گذاری کمتری به این سمت سوق پیدا خواهد کرد ولی تاکنون سرمایه گذاری در بخش ریلی امیدوار کننده بوده است.

معاون شرکت ساخت و توسعه در خصوص اتمام راه آهن زاهدان- خاش به مهر گفت: خط ریلی زاهدان- خاش ۶۲۸ کیلومتر است که طبق آخرین آمار حدود ۶۴ درصد این طرح به اتمام رسیده است و اگر مشکلی ایجاد نشود این خط ریلی در سال ۱۴۰۳ به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: هم اکنون در تولید خطوط راه آهن و تجهیزات متعلق به آن به خودکفایی رسیده ایم به طوریکه خط راه آهن زاهدان- خاش یکی از خطوطی است که به طور کامل داخلی سازی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=33971

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.