• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

درخواست تغییر و‌ تبدیل قطار حومه‌ای تهران – ورامین به مترو

  • کد خبر : 28922
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
درخواست تغییر و‌ تبدیل قطار حومه‌ای تهران – ورامین به مترو
نماینده مردم دیار ورامین، قرچک و پیشوا با در دیدار با وزیر کشور خواست، نسبت به تغییر و‌ تبدیل قطار حومه‌ای به مترو و رفع موانع موجود، دستور مقتضی را صادر نمایند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از شبستان ، در این جلسه، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ظرفیت های تاریخی،تمدنی، فرهنگی و انقلابی دیار پانزده خرداد، ضمن انتقاد از کم توجهی مسئولان نسبت به این منطقه، برضرورت پیگیری و‌حل مشکلات مردم، تاکید کرد.

 

وی اجرای پروژه متروی تهران به ورامین و‌ پیشوا و‌ جبران فرصت سوزی‌های گذشته را از مطالبات جدی مردم برشمرد و‌ از وزیر کشور خواست، نسبت به تغییر و‌ تبدیل قطار حومه‌ای به مترو و رفع موانع موجود، دستور مقتضی را صادر نمایند.

 

موضوع اتباع خارجی و تامین و‌ تخصیص اعتبارات بهداشتی، درمانی و آموزشی از محل کمک های کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد، افزایش بودجه های عمرانی به منظور اجرای طرح ها و‌پروژه های نیمه تمام شهری و‌روستایی، توسعه سرزمینی و گسترش شهرستان های قرچک و‌ ورامین، با الحاق تعدادی از روستاهای شهرستان ری، با توجه به قرابت و هم جواری و دریافت خدمات از این دو شهرستان، افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان پیشوا، ایجاد زیر گذر در تقاطع های غیر هم سطح روستاهای شمال کمربندی ورامین و ضرورت اتصال آن ها به شهر، تقویت و ترمیم مدیریت های سیاسی منطقه، از جمله موضوعات و مباحثی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، ضمن استقبال و آمادگی وزارت کشور برای حل و فصل مشکلات مطروحه، و قدردانی از نوش آبادی، برای پیگیری مشکلات مردم، دستورات لازم و مکتوب را صادر نمود.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28922

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.