• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

دستاوردهای ۴۰‌ساله ریلی پس از انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 9474
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
دستاوردهای ۴۰‌ساله ریلی پس از انقلاب اسلامی

0 (0) معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن تشریح کرد: ◄ دستاوردهای ۴۰‌ساله ریلی پس از انقلاب اسلامی اتمام تراک‌بندی محور بافق-بندرعباس تا پایان ۹۷ انجام می‌شود. تین‌نیوز  یزدانی معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن دستاورد‌های ۴۰‌ساله ریلی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های احداث، بهسازی، گذرگاه، تقاطع‌ها، علائم و ارتباطات را تشریح کرد. […]

0
(0)

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن تشریح کرد:

◄ دستاوردهای ۴۰‌ساله ریلی پس از انقلاب اسلامی

اتمام تراک‌بندی محور بافق-بندرعباس تا پایان ۹۷ انجام می‌شود.

دستاوردهای ۴۰‌ساله ریلی پس از انقلاب اسلامی
تین‌نیوز 

یزدانی معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن دستاورد‌های ۴۰‌ساله ریلی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های احداث، بهسازی، گذرگاه، تقاطع‌ها، علائم و ارتباطات را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، مازیار یزدانی با اشاره به این‌که شرکت راه‌آهن دستاوردهای مطلوبی در دوران پس از انقلاب اسلامی داشته است، گفت: ازجمله مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در ۴۰‌سال گذشته، در حوزه زیرساخت، احداث خطوط اصلی در شبکه ریلی به میزان ۶۴۹۶‌کیلومتر است که این خطوط شامل خطوط جدید، خطوط دوم و سوم و خطوط حومه‌ای و برقی می‌شود.

وی با اشاره به این‌که بازسازی و نوسازی خطوط فرسوده شبکه ریلی به میزان ۴۰۷۰ کیلومتر و بهسازی روسازی شبکه ریلی به میزان ۶۳۳۸ کیلومتر از دیگر اقدامات مهم در این دوره است، افزود: تجهیز ۲۲۱‌ایستگاه‌ به سیستم کنترل اتوماتیک قطار، تراک‌بندی ۲۶۲۷‌کیلومتر از خطوط شبکه ریلی و تجهیز و نوسازی علائم الکتریکی ۴۰‌ایستگاه، از دیگر اقدامات انجام‌شده در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

معاون فنی و زیر بنایی راه‌آهن بابیان این‌که در دوران ۴۰‌ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت راه‌آهن توانسته است ۲۰۰‌گذرگاه‌ را احداث و تقاطع‌های هم‌سطح را به غیر هم‌سطح تبدیل کند، در مورد پروژه‌های در حال اجرای این شرکت گفت: احداث خط دوم بافق-زرین‌شهر و خط دوم اهواز-اندیمشک و بهره‌برداری از آن‌ها تا پایان سال ۹۷ ازجمله برنامه‌های در دست اجرای این شرکت است.

یزدانی با یادآوری این‌که تراک‌بندی خطوط شبکه ریلی در محور بافق-بندرعباس تا پایان سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: خط دوم تهران-قزوین، خط سوم و چهارم تهران-گرمسار و خط دوم قزوین-زنجان، در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

هم‌چنین به گفته معاون فنی و زیر بنایی راه‌آهن عملیات اجرایی برقی سازی در محورهای تهران-مشهد و گرمسار-اینچه‌برون و احداث راه‌آهن سریع‌السیر در محور تهران-قم-اصفهان آغازشده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.