• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

دستگاه حفاری مترو به زینبیه رسید/ تاکسی‌های اصفهان نوسازی می شوند

  • کد خبر : 21713
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
دستگاه حفاری مترو به زینبیه رسید/ تاکسی‌های اصفهان نوسازی می شوند
شهردار اصفهان گفت:روز گذشته دستگاه حفاری تونل شرقی خط دوم متروی اصفهان به ایستگاه زینبیه رسید، البته در هفته‌های گذشته دستگاه حفار از سمت غرب تونل به این ایستگاه رسیده بود.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از خبرگزاری برنا در اصفهان،قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار داشت: ناوگان تاکسیرانی شهر اصفهان نیاز به نوسازی دارد که امیدواریم با همکاری مالکان این خودرو‌ها و تدابیری که برای ارایه تسهیلات بانکی اندیشیده شده و سایر اقدامات، اتفاقات خوبی در شهر برای جلوگیری از مخاطرات زیستی و رفاه هر چه بیشتر مردم بیفتد و شاهد نوسازی تاکسی‌ها در شهر باشیم.

وی در ادامه افزود:عملیات احداث خط دوم قطار شهری اصفهان با جدیت فراوان در حال پیشروی است، : روز گذشته دستگاه حفاری تونل شرقی خط دوم متروی اصفهان به ایستگاه زینبیه رسید، البته در هفته‌های گذشته دستگاه حفار از سمت غرب تونل به این ایستگاه رسیده بود.: عملیات احداث این ایستگاه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته و با ۵۲ میلیارد تومان هزینه در حال احداث است.

شهردار تصریح کرد: عملیات احداث ایستگاه عاشق آباد نیز ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیش از ۲۷ میلیارد تومان در این ایستگاه هزینه شده است.

وی در ادامه گفت: ه پروژه حلقه حفاظتی شهرهمراه با ابرپروژه‌های زیر مجموعه خود از جمله پل نصف جهان و پل آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی در حال احداث است و خوشبختانه احداث تونل خط دوم مترو از غرب اصفهان آماده شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نوروزی در پایان گفت : در این روز‌های بارانی پاییز و با بارش‌های باران رحمت الهی حال هوای شهر بی‌شک این پدیده‌های جوی به کاهش آلودگی‌ها و وارونگی هوا کمک کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21713

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.