• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

دوره آموزشی تئوری سیستم های انتقال (SDH) در اداره کل راه آهن تهران برگزار گردید .

  • کد خبر : 12415
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
دوره آموزشی تئوری سیستم های انتقال (SDH) در اداره کل راه آهن تهران برگزار گردید .

0 (0) برگزاری کلاسهای آموزشی در اداره کل راه آهن تهران دوره آموزشی تئوری سیستم های انتقال (SDH) در اداره کل راه آهن تهران برگزار گردید . به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن تهران عابدین هادی نژاد مدیر کل راه آهن تهران با اعلام این خبر گفت : با هدف افزایش سطح دانش […]

0
(0)
برگزاری کلاسهای آموزشی در اداره کل راه آهن تهران

دوره آموزشی تئوری سیستم های انتقال (SDH) در اداره کل راه آهن تهران برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن تهران عابدین هادی نژاد مدیر کل راه آهن تهران با اعلام این خبر گفت : با هدف افزایش سطح دانش و ارتقای راندمان در تعمیر و نگهداری تجهیزات مخابراتی و همچنین هم افزایی و انتقال تجارب کارشناسان علائم الکتریکی و ارتباطات و پرسنل مربوطه یک دوره کلاس آموزشی سیستم های انتقال دهنده دیتا (SDH ) در این اداره کل برگزار شد .

هادی نژاد توضیح داد : این دوره آموزشی با حضور کارشناسان ناظر و پرسنل مربوطه در ساختمان آموزش این اداره کل برگزار گردید و فراگیران با بخش ( SDH ) دستگاه کاربر آشنا شدند. کاربر وظیفه انتقال کانال ها را بعهده دارد و SDH همان بخش فیبر نوری سیستم کاربر می باشد .

وی ادامه داد : درصدد هستیم نسبت به افزایش سطح علمی همکاران با آموزشهای تخصصی و عمومی اقدام نماییم و تاکنون با برگزاری کلاس های مختلف آموزشی از جمله بازآموزی پست بازدید ، بازآموزی روسای قطارهای باری و لکوموتیورانان ، توجیهی راهبران جرثقیل ریلی ، آشنایی با پدال ایمنی و مدار پدال ایمنی و نحوه ریست کردن انواع لکوموتیو ، آموزش کاربری بیسیم و نسخه جدید اتوماسیون را برای سطوح مختلف و شاغلین در بخش های فنی و اداری انجام شده است .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.