• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

دولت باید به وعده خود نسبت به تکمیل راه آهن اردبیل-میانه عمل کند

  • کد خبر : 27055
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
دولت باید به وعده خود نسبت به تکمیل راه آهن اردبیل-میانه عمل کند
نائب رئیس مجلس ‌گفت: طی نشستی که ‌با مسئولان وزارت راه و شهرسازی داشتیم بر تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بزرگ راه آهن اردبیل ـ میانه تاکید کردیم که باید در اولویت دولت قرار داشته باشد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از شهرخوان ،نائب رئیس مجلس ‌گفت: طی نشستی که ‌با مسئولان وزارت راه و شهرسازی داشتیم بر تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بزرگ راه آهن اردبیل ـ میانه تاکید کردیم که باید در اولویت دولت قرار داشته باشد.

علی نیکزاد اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری همواره در بیانات خود بر خدمت صادقانه به مردم تاکید کردند مجلس باید از ابتدا بر همین پایه استوار باشد.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های دقیق به فکر معیشت و مستضعفین و زاغه‌نشینان جامعه باشیم.

نیکزاد با تاکید بر بهبود فوری معیشت مردم تصریح کرد: تکلیف مجلس امروز این است که با خدمت صادقانه و کار کارشناسانه بهبود فوری معیشت صاحبان اصلی انقلاب را در دستور کار داشته باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت از اقشار ضعیف جامعه بیان کرد: امروز باید به عنوان دغدغه‌ اصلی مجلس تقویت محور اقتصاد و معیشت مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید با بررسی تخصصی و کارشناسی برنامه‌ها، طرح و پروژه‌های دولت در راستای حل مشکلات معیشتی و رونق اقتصاد گام‌های اساسی برداشته شود.

نیکزاد ‌گفت: طی نشستی که ‌با مسئولان وزارت راه و شهرسازی داشتیم بر تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بزرگ راه آهن اردبیل ـ میانه تاکید کردیم که باید در اولویت دولت قرار داشته باشد.

وی با اشاره به مطالبات مردم استان اردبیل ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر مردم سطح استان برای تردد با مشکلات عدیده در بحث محورهای مواصلاتی مواجه هستند باید برای توسعه جاده‌ها و راه‌های مناطق مختلف استان اردبیل تدابیری اندشیده شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27055

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.