• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

دومین اورژانس ریلی کشور در شیراز افتتاح شد

  • کد خبر : 29816
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
دومین اورژانس ریلی کشور در شیراز افتتاح شد
طی آئینی دومین پایگاه اورژانس ریلی کشور به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به صورت ویدئوکنفرانسی در ایستگاه راه آهن شیراز افتتاح شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایسنا ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز عصر چهارشنبه ۲۶ شهریور در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس ریلی در ایستگاه راه آهن شیراز، اورژانس فارس را افتخاری برای کشور دانست و گفت: این پایگاه اورژانس به گردشگران و مسافران و مردم منطقه خدمات ارائه خواهد داد.

دکتر مهرزاد لطفی اورژانس فارس را یکی از مراکز امدادی بزرگ کشور دانست که به صورت جاده ای، شهری و هوایی به مردم خدمت رسانی می کند و افزود: با پیگیری های انجام شده در این راستا، در آینده نزدیک واگنی در قطارهای ایستگاه راه آهن شیراز نیز به اورژانس ۱۱۵ تعلق می گیرد که مسافران در مسیر سفر نیز از خدمات اورژانس بهره مند شوند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: دومین پایگاه اورژانس ریلی کشور واقع در ایستگاه راه آهن شیراز، با زیربنای نزدیک به ۳۵۰ متر مربع، در دو طبقه احداث شده است.

دکتر محمدجواد مرادیان افزود: این پایگاه علاوه بر ارائه خدمات فوریت های پزشکی پیش بیمارستان به شهروندان و ارتقای خدمات به جاده مهم شیراز_سپیدان که از محورهای مواصلاتی مهم استان بوده و در چهار فصل سال مسیر گردشگری است، خدمات فوریت های پزشکی بر اساس توافقنامه سازمان اورژانس کشور با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به مسافران ارایه می شود.

مرادیان با بیان اینکه احداث این مرکز ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: با توجه به فضای بزرگ پیش بینی شده در این پایگاه، تجهیزات مدیریت بحران و ارائه خدمات برای حوادث احتمالی ریلی نیز در این پایگاه فراهم می شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29816

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.