• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

دومین مجمع دبیران امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی و قضایی استان تهران

  • کد خبر : 14552
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
دومین مجمع دبیران امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی و قضایی استان تهران

0 (0) دومین مجمع دبیران امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی و قضایی استان تهران دومین مجمع دبیران امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی و قضایی استان تهران به میزبانی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برگزار شد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل […]

0
(0)

دومین مجمع دبیران امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی و قضایی استان تهران

دومین مجمع دبیران امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی و قضایی استان تهران به میزبانی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهري تهران و حومه دومین مجمع دبیران امر به معروف و نهی ازمنکر دستگاه های اجرایی و قضایی استان تهران که صبح امروز دوشنبه ۲۹بهمن ماه ۹۷ با حضور روسا و دبیران شوراهای احیا امر به معروف و نهی از منکر ادارات کل استان تهران برگزارشد.
مهندس فرنوش نوبخت نايب رئيس هيت مديره و مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعي از پاسداران انقلاب اسلامي در مسير خاش-زاهدان که عامران اصلی امر به معروف و نهی از منکر هستند گفت: اميدوارم در پنجمين دهه انقلاب بيش از گذشته ادامه دهنده راه شهدا و همه ما عامر به امر به معروف و نهي از منكر باشيم.
وي با اشاره به اينكه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در حال حاضر با ۱۱۵ ایستگاه و ۲۰۰کیلومتر خط فعاليت مي كند افزود: تا پایان سال آينده تعداد ايستگاه هاي مترو به 160 و طول خطوط به ۲60 کیلومتر خواهد رسيد.
نوبخت تصريح كرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ابتدا بهره برداری مترو با اجرای طرح واگن ویژه بانوان در راستای امر به معروف و نهی از منکر قدم برداشته است و این کار برای اولین بار در کشورهای مسلمان در تهران اجرا شد و در حال حاضر در خیلی از کشورهای مسلمان و غیر مسلمان اجرا می شود.
مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت: مترو در ابتداي بهره برداری توسط متخصصین فرانسوی طراحی شده بود و فاقد نمازخانه بود اما هم اکنون نمازخانه جز اصلی ایستگاه ها است و در ۴۸ ایستگاه اقدام به برپایی نماز جماعت در ایستگاه های مترو کرده ایم.
وی همچنین از حضور روحانیون در ایستگاه های منتخب مترو در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر و راهنمایی و آموزش آموزه های دینی به شهروندان و مسافران مترو اجرا می شود.
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه با اشاره به اینکه تا پایان سال با افتتاح خط  ۶متروي تهران از دولت آباد تا میدان امام حسین(ع) تعداد مسافران مترو از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به دو میلیون مسافر در روز مي رسد که یک پنجم جمعیت تهران است.
نوبخت تصریح کرد: متروي تهران شلوغ ترین مترو کشور است در این شهر زیر زمینی ارائه راهنمایی و هدایت کردن خیلی مهم و تاثیر گذار است سعی می کنيم نظم و صداقت خود را به نوعی منعکس کنیم تا اعتماد و رضايتمندي بيشتر شهروندان ومسافراني را كه به آنها خدمت مي كنيم را كسب كنيم.
مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران وحومه همچنين از برگزاري ماهانه جلسات شوراي احياء امر به معروف و نهي از منكر شركت بهره برداري مترو خبر داد و گفت: سعي مي كنيم تا سياست هاي كلي و راهبردي ستاد را پياده سازي كنيم و مجري خوبي براي احياء امر به معروف و نهي از منكر باشيم.
همچنين بوربور قائم مقام و جانشين ستاد امر به معروف و نهي از منكر به تدابير و سياست هاي ستاد امر به معروف و نهي از منكر اشاره كرد و افزود: برگزاري اين جلسات مسئوليت ما را بيشتر مي كند ما بايد براي هزينه هايي كه براي اين مراسم ها صرف مي شود جواب گو باشيم چرا كه اين ها از بيت المال تامين مي شود.
در ادامه جلسه سردارسرتيپ پاسدار محمدرضا يزدي فرمانده محترم سپاه محمد رسول الله (ص) تهران و دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان تهران با اشاره به صحبت هاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در خصوص برنامه هايي كه دشمن در سال آينده براي كشور دارد گفت: بايد تحريم ها و مشكلات اقتصادي بخشي از اين برنامه ها است و به وضوح وقتي در مترو و مسير رفت آمد با مردم روبرو مي شوم و صحبت ها و گلايه ها را مي شنويم به خوبي مي بينيم.
وي تصريح كرد: در حال حاضر دشمن حتي به فكر حمله كردن هم نيست و به خوبي مي داند كه از نظر امنيتي و دفاعي نمي تواند به ما ضربه بزند.
دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر با تاكيد بر اينكه كليد واژه هاي نارضايتي و نفوذ  دو كليد و اژه اي هستند كه خيلي ظريف نظام مار را گرفتار مي كند  افزود: بايد در سيستم امر به معروف و نهي از منكر كار كنيم تا نارضايتي از طرف هركس كه ايجاد مي شود به چشم يك آدم نفوذي ديد شود كه به ضربه زدن به كشور است و با آن برخورد كنيم و براي سال آينده بايد آماده باشيم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14552

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.