• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

دو ویژگی تعرفه‌های حمل ریلی بار در سال ۹۷

  • کد خبر : 8860
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
دو ویژگی تعرفه‌های حمل ریلی بار در سال ۹۷

0 (0) پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی| بابک احمدی، معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت شرکت راه‌آهن از مبنا قرار گرفتن تُن کیلومتر به جای محور کیلومتر در دستورالعمل تعرفه‌ ۹۷ خبر داد و گفت: در تعرفه های امسال نسبت تعرفه واگن‌های پر و خالی با هدف تشویق به حمل دو سر بار تغییر […]

0
(0)

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی| بابک احمدی، معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت شرکت راه‌آهن از مبنا قرار گرفتن تُن کیلومتر به جای محور کیلومتر در دستورالعمل تعرفه‌ ۹۷ خبر داد و گفت: در تعرفه های امسال نسبت تعرفه واگن‌های پر و خالی با هدف تشویق به حمل دو سر بار تغییر یافته است. وی با اشاره به ویژگی های تعرفه ابلاغی حمل ریلی بار در سال ۹۷ اظهار داشت: در دستورالعملی که خردادماه امسال ابلاغ و از اول تیرماه عملیاتی شد، تن کیلومتر به جای محور کیلومتر مبنای محاسبه قرار گرفته است.
وی افزود: همچنین تعرفه واگن پر و خالی نسبت به گذشته تغییر یافته است. معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت شرکت راه آهن در خصوص تغییر تعرفه‌های پر و خالی بیان داشت: در سنوات گذشته ۷۵ درصد تعرفه سهم واگن پر و ۲۵ درصد تعرفه سهم واگن خالی بود که حالا ۶۰ درصد تعرفه سهم واگن پر و ۴۰ درصد تعرفه سهم واگن خالی در نظر گرفته شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.