• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

دیدار اعضای شورای حمل و نقل استان یزد با نماینده ولی فقیه

  • کد خبر : 12972
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
دیدار اعضای شورای حمل و نقل استان یزد با نماینده ولی فقیه

0 (0) دیدار اعضای شورای حمل و نقل استان یزد با نماینده ولی فقیه اعضای شورای حمل و نقل استان با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار وگفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یزد ضمن تبریک روز ملی […]

0
(0)

دیدار اعضای شورای حمل و نقل استان یزد با نماینده ولی فقیه

اعضای شورای حمل و نقل استان با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار وگفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یزد ضمن تبریک روز ملی و هفته حمل و نقل گفت: راه و شهرسازی فعالیت‌های گسترده‌ای در استان یزد دارد و به حمدالله مردم در این سالیان از خدمات ادارات کل این حوزه بهره لازم را برده اند و این توفیقی است که نصیب شما گردیده است و باید قدردان و سپاسگزار باشید و در این مسیر همواره قدم های موثرتری بردارید.

آیت الله ناصری از اقدامات دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان ابراز رضایت نمود و خواستار تحقق بخشی مصوبات دستگاهها در سفرهای هیئت دولت به استان شدوی به توسعه زیرساختهای حمل و نقل در استان اشاره نمود و خاطر نشان ساخت موفعیت خاص استان و قرار گرفتن آن در چهار راه حمل و نقلی کشور ایجاب می کند به زیر ساختهای حمل و نقل در استان توجه بیشتری شود.

دکتر نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با تبریک روز ملی و هفته حمل و نقل گفت: با قرار گرفتن منطقه یزد در کریدور شمال جنوب و شرق و غرب وظیفه بسیار خطیری بر عهده همکارانم در این حوزه است که به حمدالله با همت و تلاش تمامی پرسنل محترم در ادارات کل وزارت راه و شهرسازی در منطقه یزد در سالی که پشت سر گذاشتیم ایمنی مناسبی در راه های منطقه، چه زمینی چه ریلی و چه هوایی برقرار بود.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم مدیران کل دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی از جمله مهندس سید مصطفی داودی مدیر کل راه آهن یزد گزارشی از عملکرد و فعالیتهای حوزه کاری خود ارائه نمودند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.