• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

دیدار مدیرکل راه آهن شمالشرق ۲ با مدیرکل و مشاور بانوان و خانواده استانداری گلستان

  • کد خبر : 24753
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
دیدار مدیرکل راه آهن شمالشرق ۲ با مدیرکل و مشاور بانوان و خانواده استانداری گلستان
مديركل راه آهن شمالشرق ۲ همزمان با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) با هدف حفظ انگيزه خدمت و ارتقاي نشاط و افزايش توان نيروي انساني بانوان بامدیر کل بانوان استانداری و بانوان شاغل اين اداره كل ديدار نمود.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲، مهدی عبدالکریم زاده در این دیدار صمیمی گفت: نقش و جایگاه مهم بانوان در خانه، خانواده و جامعه بر کسی پوشیده نیست و همه ما تلاش و همت زنان را لایق شایستگی می دانیم.

وی ضمن تشکر از همراهی و هم افزایی بانوان شاغل در امور اداری اضافه کرد: حضور زنان در جایگاه های مختلف اجتماعی و اداری باعث شکوفایی و پویایی گردیده است و آنچه که باعث موفقیت در اجرای برنامه های صورت گرفته خواهد شد نشان از ظرفیتهای بالای بانوان وهمت و دقت آنان می باشد.

وی با اشاره به ویژگی های کاری بانوان به ابعاد مختلف ایفای وظیفه آنان پرداخت و ادامه داد: بانوان همواره فعالیتها وکارها را با احساس مسئولیت بیشتر و به بهترین نحو انجام وظیفه می نمایندو در حوزه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و … شاهد رشد و بالندگی آنان هستیم.

در ادامه الهه غیناقی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری به نقش بانوان در نظام اسلامی پرداختند و گفت: در نظام اسلامی به بانوان و نقش آنان در حوزه های مختلف اهمیت ویژه ای دادند و در سخت ترین شرایط کشور همیشه پای کار بودند و هر جا مسئولیتی به آنان واگذار شد به بهترین شکل انجام شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل و مشاور بانوان اداره کل راه آهن شمالشرق ۲ به منظور همکاری و برگزاری تورهای تفریحی آموزشی با قطار گردشگری این اداره کل را جزو ادارات تاثیر گذار حوزه حمل رعایت حقوق شهروندی ورعایت حمل و نقل سبز عنوان نمود.

بانوان شاغل اداره کل راه آهن شمال ۲ نیز در ادامه از توجه و مساعدتی که مدیر کل راه آهن شمالشرق ۲نسبت به بانوان شاغل در این اداره کل دارند تقدیر و تشکر نمودند و در ادامه هر یک از بانوان به بیان مشکلات، مسائل و نقطه نظرات خود پرداختند .

در این جلسه مواردی همچون افزایش اضافه کاری و حقوق، ایاب و ذهاب کارکنان، فراهم نمودن امکانات رفاهی و ورزشی و … عنوان شد.

در خاتمه مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) به بانوان شاغل این اداره کل به نشان تکریم گل اهدا نمودند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24753

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.