• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

کارگران یکی از گردانندگان اصلی چرخ صنعت ریلی کشور هستند

  • کد خبر : 16596
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۸:۴۹
کارگران یکی از گردانندگان اصلی چرخ صنعت ریلی کشور هستند

0 (0) مدیر عامل راه آهن: کارگران یکی از گردانندگان اصلی چرخ صنعت ریلی کشور هستند معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن، کارگران شریف را یکی از گردانندگان اصلی چرخ صنعت ریلی کشور دانست و گفت: روز کارگر فرصتی است تا از خدمات این قشر زحمت کش، نجیب و فعال تجلیل کنیم. […]

0
(0)

مدیر عامل راه آهن:
کارگران یکی از گردانندگان اصلی چرخ صنعت ریلی کشور هستند

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن، کارگران شریف را یکی از گردانندگان اصلی چرخ صنعت ریلی کشور دانست و گفت: روز کارگر فرصتی است تا از خدمات این قشر زحمت کش، نجیب و فعال تجلیل کنیم.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی همزمان با روز کارگر در مسجد اباذر کارخانجات نیروی کشش برگزار شد، طی نشست صمیمی با کارگران فعال شرکت راه آهن در جریان مسائل و مشکلات این قشر زحمت کش قرار گرفت و تصریح کرد: ارتقاء بهره وری از اهم برنامه های ما در دوره جدید است و در این دوره قطعا باید به نیروی انسانی فعال در حوزه توجه شود تا با انگیزه و نشاط بتوانیم به پیشرفت و تعالی سازمانی دست پیدا کنیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با این حال وظیفه راه آهن است که با برنامه ریزی مناسب و ایجاد انگیزه در بین کارگران شاغل در صنعت حمل و نقل ریلی کشور نشاط و همدلی را در بین نیروی انسانی این صنعت تقویت کند.

رسولی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم با کوشش شاغلان در این حوزه باید افزایش یابد، افزود: برای تحقق این مهم، ایام پیک سفرهای نوروزی و اتفاقات پس از وقوع سیل اخیر را در کشور با همدلی و همراهی همه همکاران به خوبی پشت سر گذاشتیم.
وی افزود: توسعه منابع انسانی از این جهت برای راه آهن مهم است که صنعت حمل و نقل ریلی با آحاد جامعه به طور مستقیم ارتباط دارد و اگر نیروی انسانی شاغل در این حوزه وظایف خود را به درستی انجام دهند، باعث ارتقا کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مردم شریف ایران از صنعت حمل و نقل ریلی می شود.

مدیرعامل راه اهن جمهوری اسلامی ایران مهمترین مساله را افزایش بهره وری در راه آهن دانست و اظهارداشت: بنده تا حدودی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات کارگران عزیز و زحمت کش حوزه صنعت ریلی بوده و هستم و تمام تلاش خود را برای رفع این موارد از طرق قانونی به کار خواهم گرفت تا کارگران زحمتکش این بخش با نشاط به کار خود ادامه دهند.
رسولی تصریح کرد: برخی از مسائل کارگران از جمله نحوه استخدام و قراردادهای آن ها ریشه در گذشته دارد و این سبب شده که دریافتی های آنها با یکدیگر متفاوت باشد، اما سعی ما در دوره جدید این است که شرکت های پیمانکاری مسائل رفاهی، دستمزد و دریافتی کارگران خود را مورد بازبینی قرار دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان با بیان اینکه باید تلاش کنیم اشتغال در راه آهن پایدار و در سال رونق تولید، توجه به تولید داخل در صنعت حمل و نقل ریلی با جدیت دنبال شود، به تمام کارگران حاضر در این جلسه قول داد تا مسائل مطرح شده در این جلسه را به طور مستقیم، پیگیری و در جلسه بعدی که یکماه بعد برگزار خواهد شد، نتیجه پیگیری ها به کارگران اعلام شود.

0

9

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.