• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

دیوان محاسبات کشور از رونق و توسعه حمل و نقل ریلی حمایت می‌کند/ راه آهن درهزینه کردها یکی از پاک‌ترین سازمان‌های کشور است

  • کد خبر : 17884
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
دیوان محاسبات کشور از رونق و توسعه حمل و نقل ریلی حمایت می‌کند/ راه آهن درهزینه کردها یکی از پاک‌ترین سازمان‌های کشور است

0 (0) رئیس دیوان محاسبات کشور: دیوان محاسبات کشور از رونق و توسعه حمل و نقل ریلی حمایت می‌کند/ راه آهن درهزینه کردها یکی از پاک‌ترین سازمان‌های کشور است عادل آذر با بیان اینکه دیوان محاسبات کشور از رونق و توسعه حمل و نقل ریلی حمایت می کند گفت: در اجرای قوانین و مقررات و […]

0
(0)

رئیس دیوان محاسبات کشور: دیوان محاسبات کشور از رونق و توسعه حمل و نقل ریلی حمایت می‌کند/ راه آهن درهزینه کردها یکی از پاک‌ترین سازمان‌های کشور است

عادل آذر با بیان اینکه دیوان محاسبات کشور از رونق و توسعه حمل و نقل ریلی حمایت می کند گفت: در اجرای قوانین و مقررات و حفظ بیت المال و هزینه کردها، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران یکی از سازمان‌های پاک کشور است.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، « عادل آذر » عصر شنبه در نشست با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران راه آهن افزود: دیوان محاسبات باید طوری عمل کند تا در بعد نظارتی و اجرای قوانین و مقررات هرگونه نظارت در شرکت راه‌آهن در خدمت توسعه این بخش باشد.
وی با بیان اینکه سازمانهای نظارتی نباید قدرت تصمیم گیری را از سازمان ها بگیرند، گفت: این مساله مهم سبب خواهد شد هرگونه تصمیم گیری در راه آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای تسهیل امور و توسعه باشد.
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: جایگاه صنعت حمل و نقل ریلی و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در کشور در کلاس جهانی است و در حوزه بین‌الملل باید با توسعه خطوط ریلی طوری برنامه ریزی شود تا زائران ایرانی و خارجی بتوانند به سهولت از قطار برای تردد به عتبات عالیات در ایام اربعین استفاده کنند. 
آذر در عین حال تأکید کرد: مسئولان و مقامات عالی رتبه کشور بر توسعه صنعت حمل و نقل ریلی کشور توجه ویژه‌ای دارند و باید با استفاده از اسناد بالادستی بتوانیم به این بخش بیشتر کمک کنیم.
وی اظهارداشت: برای ارتقای بهره وری و جایگاه راه آهن بدون شک حسابرسان دیوان محاسبات همراه این مجموعه هستند و در حمایت از رونق تولید و صنایع داخلی، دیوان محاسبات می تواند نقش خود را در توسعه حمل و نقل ریلی کشور به خوبی ایفا کند.
رئیس دیوان محاسبات کشور بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی و دیوان محاسبات کشور باید همواره از عملکردها به خصوص در حوزه توسعه حمل و نقل ریلی کشور حمایت کنند و سازمان‌های نظارتی و همراهی آنها طوری انجام شود تا هرگونه تصمیم‌گیری در این زمینه بیش از پیش تسهیل شود.
آذر با اشاره به سابقه طولانی راه آهن در ایران اظهارداشت: راه‌آهن در ایران بیش از ۹۰ سال سابقه دارد و این سبب شده این سازمان به خوبی در خدمت مردم باشد و آینده خود را به خوبی تشخیص دهد و این جای تقدیر و تشکر دارد.
وی بااشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی اظهارداشت: در گفت و گویی که در این نمایشگاه با فعالان و صنعتگران داشتیم، باید تمام تلاش خود را در جهت رفع مسائل و مشکلات آنها بکار ببندیم تا شاهد توسعه راه آهن در کشور باشیم.
گفتنی است: در این نشست برخی از مدیران ادارات کل مناطق راه آهن در کشور مسایل خود را با رئیس دیوان محاسبات به صورت ویدئو کنفرانس مطرح کردند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=17884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.