• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

رئیس جمهور ماه آینده برای افتتاح راه‌آهن به گیلان سفر می‌کند

  • کد خبر : 12736
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۰۸
رئیس جمهور ماه آینده برای افتتاح راه‌آهن به گیلان سفر می‌کند

0 (0) رئیس جمهور ماه آینده برای افتتاح راه‌آهن به گیلان سفر می‌کند نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: با صحبت‌های انجام شده ماه آینده افتتاح رسمی راه‌آهن استان گیلان با حضور رئیس جمهور انجام می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مهرداد بائوج لاهوتی عصر امروز در مراسم معارفه مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان گیلان در سالن اجتماعات […]

0
(0)

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: با صحبت‌های انجام شده ماه آینده افتتاح رسمی راه‌آهن استان گیلان با حضور رئیس جمهور انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مهرداد بائوج لاهوتی عصر امروز در مراسم معارفه مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل در رشت اظهار داشت: از عملکرد راه و شهرسازی گیلان راضی هستیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش حمل و نقل جاده‌ای کارهای خوبی انجام شده است تصریح کرد: مدیریت در کشور با توجه به مشکلات اقتصادی سخت است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به اینکه با صحبت‌های انجام شده ماه آینده افتتاح رسمی راه‌آهن استان گیلان با حضور رئیس جمهور انجام می‌شود گفت: کشور نیازمند 25 هزار کیلومتر راه‌آهن است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.