• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

رئیس هیئت مدیره انجمن حمل ونقل ریلی خبر داد؛ ورود ۲۳ دستگاه واگن جدبد به ناوگان ریلی در سال ۹۷ عنوان

  • کد خبر : 8375
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰:۲۵
رئیس هیئت مدیره انجمن حمل ونقل ریلی خبر داد؛ ورود ۲۳ دستگاه واگن جدبد به ناوگان ریلی در سال ۹۷  عنوان

0 (0) رجبی از ورود ۲۳ دستگاه واگن جدید به ناوگان حمل و نقل مسافری ریلی خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان محمد رجبی رئیس هیئت مدیره انجمن حمل ونقل ریلی با اشاره به نوسازی و بازسازی واگن های فرسوده گفت: واگن هایی با عمر ۳۰ تا ۳۹ سال علاوه بر این […]

0
(0)

رجبی از ورود ۲۳ دستگاه واگن جدید به ناوگان حمل و نقل مسافری ریلی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان محمد رجبی رئیس هیئت مدیره انجمن حمل ونقل ریلی با اشاره به نوسازی و بازسازی واگن های فرسوده گفت: واگن هایی با عمر ۳۰ تا ۳۹ سال علاوه بر این که تاکنون یک بار بازسازی و تعمیرات اساسی شده اند،اما طی یک برنامه و فرآیند مدون، مجدد مورد بازسازی قرار خواهند گرفت.

رجبی در خصوص نوسازی ناوگان با تحویل گیری ۳۹ دستگاه واگن تولیدات داخلی در سال ۹۶ گفت: تا ماه آینده ۱۱ دستگاه واگن مسافری ساخت داخل تحویل رجا خواهد شد،با تحویل گیری تعدادی واگن دیگر ، تلاش داریم در سال ۹۷ تعداد ورود واگن های جدید را به ۲۳ دستگاه برسانیم.

وی با اشاره به افزایش بهره وری واگن های در سیر شرکت های حمل ونقل ریلی اظهار کرد: امیدواریم با افزایش گردش سیر حدود ۸۰ واگن همچنین ورود واگن های جدید در سال آینده، علاوه بر جابه جایی بیشتر مسافران در مسیر های مختلف به ویژه محور های آذربایجان و یزد، بتوانیم در مسیر های جدید مانند: ارومیه، همدان و رشت نیز به هموطنان خدمت رسانی کنیم.

رجبی با تأکید بر اینکه با اقدامات فوق، حدود ۲/۵ میلیون نفر به ظرفیت جابه جایی مسافران اضافه خواهد شد تأکید کرد: با برطرف شدن مسایل و مشکلات مربوط به خط و سیستم علائم و ارتباطات به ویژه دو خطه و ۴ خطه کردن مسیر های منتهی به تهران، به ظرفیت های موجود جابه جایی مسافر در بخش ریلی کشور بیش از ۳۰ درصد اضافه خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8375

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.