• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

راه‌آهن دورود لرستان می‌تواند به مقصد گردشگری تبدیل شود + عکس ها

  • کد خبر : 7544
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
راه‌آهن دورود لرستان می‌تواند به مقصد گردشگری تبدیل شود + عکس ها

0 (0)   رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: راه‌آهن دورود لرستان می‌تواند به مقصد گردشگری تبدیل شود. علی‌اصغر مونسان طی بازدیدی که روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه از مسیر ریلی لرستان داشت اظهار نمود شایسته نیست که زمان یک تعطیلی مردم در ترافیک چند ساعته تنها به سمت شمال کشور حرکت کنند، ادامه داد: هرچند که […]

0
(0)

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت:

راه‌آهن دورود لرستان می‌تواند به مقصد گردشگری تبدیل شود.

علی‌اصغر مونسان طی بازدیدی که روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه از مسیر ریلی لرستان داشت اظهار نمود شایسته نیست که زمان یک تعطیلی مردم در ترافیک چند ساعته تنها به سمت شمال کشور حرکت کنند، ادامه داد: هرچند که مناطق شمالی جاذبه‌های بسیار زیادی دارد اما طبیعتی که در غرب کشور هست کم از آن نیست.
وی یکی دیگر از موضوعات را آبشار بیشه و راه‌آهنی که در آنجا بود عنوان کرد و گفت: در بازگشت تلاش خواهیم کرد تا قطارهای گردشگری که در چند نقطه کشور فعال شده‌اند یکی از مقاصد آنها به سمت لرستان باشد.

مونسان تصریح کرد: راه‌آهنی که در این جا وجود دارد منظره بسیار زیبایی داشت و به نظر می‌رسد که می‌تواند یک مقصد گردشگری باشد.
طی این بازدید مهندس رحمت نژاد مدیر کل راه آهن لرستان ضمن معرفی جاذبه ها و تشریح پتانسیل های گردشگری را ه آهن لرستان سرمایه گذاری در این حوزه را سودآور و پایدار عنوان نمودند.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7544

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.