• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
6

راه‌آهن کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  • کد خبر : 26282
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
راه‌آهن کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
استاندار کرمانشاه با اشاره به پیشرفت ۸۱ درصدی راه‌آهن کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب گفت: بهره‌برداری از این قطعه نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم ، هوشنگ بازوند در جلسه شورای برنامه ریزی و‌ توسعه استان که در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه راه آهن غرب کشور به عنوان مهمترین پروژه منطقه غرب نیازمند تقویت اعتبارات است اظهار داشت: با رفع مشکلات و نواقص قبلی، سرعت قطارهای راه آهن کرمانشاه تا ۱۱۰ کیلومتر در ساعت بهبود یافته است.

وی عنوان کرد: پروژه راه‌آهن در قطعه کرمانشاه- اسلام‌آباد غرب در بخش زیرسازی ۸۱ درصد پیشرفت داشته است و این پروژه برای بهره‌برداری ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با تأکید بر نظارت دقیق و‌ جدی بر طرح‌های عمرانی برای جلوگیری از خساراتی همچون بیمارستان اسلام آباد غرب در زلزله ۹۶ گفت: بیمارستان اسلام آبادغرب باید تا پایان خرداد ماه تکمیل شود و تأخیر صورت گرفته قابل قبول نیست و گلایه‌مندی مردم بحق است.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی با اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست باید به دنبال جذب منابع مالی جدید باشیم.

بازوند افزود: با اعتبار سالیانه ۲۰ میلیارد تومان نمی‌توان پروژه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه را که ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل کرد.

وی گفت: پرداخت ۳۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سفر مدیران عامل بانک‌های کشور در سال ۹۸ برای رونق و‌ جهش تولید به بنگاه ها و کسب و کارها تصویب شد و‌ امسال در خدمت جهش تولید قرار می‌گیرد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: ساماندهی پروژه قطار شهری بسیار مهم است و‌ امسال باید فاز اول این طرح اجرایی شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26282

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.