• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

راه‌اندازی نخستین قطار گردشگری لرستان در نوروز ۹۸/ گزارش تصویری

  • کد خبر : 15473
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
راه‌اندازی نخستین قطار گردشگری لرستان در نوروز ۹۸/ گزارش تصویری

0 (0) راه‌اندازی نخستین قطار گردشگری لرستان در نوروز ۹۸ به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن لرستان قطار گردشگری لرستان در نوروز ۹۸ صبح روز چهارشنبه ۲۹ اسفندماه طی مراسمی رسما آغاز بکار کرد. در این مراسم که با حضور دکتر مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان،قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری […]

0
(0)

راه‌اندازی نخستین قطار گردشگری لرستان در نوروز ۹۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن لرستان قطار گردشگری لرستان در نوروز ۹۸ صبح روز چهارشنبه ۲۹ اسفندماه طی مراسمی رسما آغاز بکار کرد.

در این مراسم که با حضور دکتر مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان،قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری ،رحمت نژاد مدیر کل راه اهن لرستان ،عبدالهی فرماندار خرم آباد ،خانم بهاری فرماندار دورود و جمعی از مسئولین شهری و استانی انجام شد.اولین مسافران این قطار راهی مسیر ریلی جهت بازدید از طبیعت و جاذبه ها منحصر به فرد راه آهن لرستان شدند.

مدیرکل راه آهن لرستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت برای نخستین بار طرح قطار گردشگری لرستان در مسیر ریلی جنوب و در شش ایستگاه و هشت توقفگاه در محدوده این اداره کل اجرا می‌شود

رحمت رحمت نژاد با اشاره به اینکه ظرفیت قطار‌ گردشگری لرستان تا۳۳۶ نفر و مقصد آن تا ایستگاه کشور است .

مدیرکل راه آهن لرستان در پایان با بیان اینکه ۹۵ درصد از خطوط ریلی این ناحیه نوسازی و باسازی شده و کلیه عوامل خدماتی و عملیاتی آماده از پذیرایی از مهمانان نوروزی و مسافرین می باشند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15473

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.