• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

راه آهن ایران یکی از توسعه یافته‌ترین کشورها در خاورمیانه است

  • کد خبر : 22032
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
راه آهن ایران یکی از توسعه یافته‌ترین کشورها در خاورمیانه است
مدیر بخش مسافری اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن‌های دنیا با بیان اینکه می‌دانیم توسعه ریلی یکی از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است،‌‌ گفت:‌ راه‌آهن ایران یکی از توسعه یافته‌ترین راه‌آهن‌ها در خاورمیانه است.
0
(0)

به گزارش خبرنگار ریل نیوز، هفتمین کنفرانس بین‌المللی ایستگاه‌های آینده اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن‌ها امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، دبیرکل اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن‌ها، مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، و جمعی از دست اندرکاران حمل و نقل ریلی کشور و چندین کشور در تهران دنیا آغاز شد.

در این مراسم مدیربخش مسافری اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن‌های دنیا اظهار داشت:‌خرسندیم این کنفرانس به میزبانی ایران و شرکت راه‌آهن ایران با همکاری اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن‌ها برگزار می‌شود.

مارک گیگون افزود: امروز پس از ۶ دوره برگزاری موفقیت آمیز این کنفرانس در کشورهای ایتالیا، فرانسه، بلژیک، روسیه، مغرب و اسپانیا کنفرانس هفتم در ایران برگزار می‌شود.

گیگون افزود:‌‌ این کشور به عنوان مهد تمدن و سرزمین تاریخ و فرهنگ و کشوری بسیار شگفت انگیز است.

وی گفت: ۴۰۰ شرکت کننده از ۲۰ کشور مختلف در این کنفرانس جمع شدند و این نشانگر نقش راه‌آهن و اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن‌ها در توسعه همکاری‌های بین‌آلمللی و روابط بین کشورها دارد.

مدیر بخش مسافری اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن‌های دنیا افزود: توسعه ریلی یکی از اولویت‌های دولت جمهوری اسلامی ایران است و راه‌آهن ایران یکی از توسعه یافته‌ترین کشورها در خاورمیانه است.

گیگون ادامه داد: کنفرانس اتحادیه بین‌المللی راه‌اهن تحولی است که در باره توسعه ایستگاه‌ها برگزار می‌شود و هدف آن تعامل بخش خصوصی سازمان‌های بین‌المللی، مدیران ایستگاه‌ها و ذینفعان درگیر در مدیریت شهری است تا دور هم جمع شوند ودر باره بهره‌برداری ایستگاه‌های راه‌آهن بحث کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22032

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.