• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه آهن و شهرداری برای اجرای تقاطع های محمدآباد و داودآباد هرچه سریعتر به توافق برسند

  • کد خبر : 27012
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
راه آهن و شهرداری برای اجرای تقاطع های محمدآباد و داودآباد هرچه سریعتر به توافق برسند
فرماندار قرچک تاکید کرد: راه آهن و شهرداری برای اجرای تقاطع های محمدآباد و داودآباد هرچه سریعتر به توافق برسند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از برنا ؛ جلسه بررسی مشکلات خطوط ریلی و پروژه تقاطع های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد شهرستان قرچک با حضور خطیبی فرماندار، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، داودی معاون فنی راه آهن جمهوری اسلامی، صحرایی مدیرکل دفتر فنی استانداری و دیگر مسئولان برگزار شد.

دراین جلسه فرماندار قرچک گفت: بهبود وضعیت عبور و مرور در شهرستان قرچک نیاز جدی این منطقه است و پروژه تقاطع های غیرهمسطح محمد آباد و داودآباد و کمربندی جنوبی بخش قابل توجهی از این نیاز را مرتفع می کند اما متاسفانه تاکنون به دلیل ایرادات که در طرح های ارائه شده به لحاظ فنی وجود داشته هنوز این پروژه ها به طور جدی عملیاتی نشده است.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک برای تعیین تکلیف و تسریع در اجرای پروژه ها آماده هرگونه همکاری با راه آهن جمهوری اسلامی هستند مشروط بر اینکه آینده شهر دچار مشکل نشود و راه های دسترسی قابل توسعه باشند.

خطیبی افزود: هدف از اجرای این پروژه ها انتفاع مردم و حل شدن مشکلاتی است که سالها گریبان این شهرستان را گرفته و حتی تلفات جانی نیز داشته است.

بیشتر بخوانید:حمایت ملت ایران از آرمان آزادی فلسطین هیچ‌گاه متوقف نخواهد شدلزوم بهره مندی از تمام ظرفیت های شهرستانی برای مقابله با مواد مخدر

وی اظهار داشت: در این جلسه و بازدیدی که خواهیم داشت بایستی تمامی موارد تعیین تکلیف و ادارات متولی به توافق برسند.

فرماندار عنوان کرد: با پیگیری های استاندار محترم و مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران مقرر شد پروژه آغاز شود و به جلسات و بازدیدهای بعدی موکول نشود.

وی بیان داشت: پروژه تقاطع های داودآباد و محمدآباد، کمربندی جنوبی قرچک را نیز تحت تاثیر قرار داده درصورتیکه هر یک از این پروژه اهمیت بالایی دارد و وقفه در احداث آنها مشکلات بیشتر نیز دربرخواهد داشت.

همچنین در ادامه جلسه معاون فنی راه آهن گفت: از ظرفیت شرکت راه آهن برای توسعه خدمات و حمل و نقل این شهرستان استفاده می کنیم و با حمایت شرکت راه آهن و تلاش مسئولان محلی امیدواریم به زودی مردم شهرستان شاهد اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقل ریلی باشند.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27012

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.