• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

راه اندازى قطارهاى گردشگرى زائرين پاكستان از مرز ميرجاوه

  • کد خبر : 2502
  • ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰:۳۴
راه اندازى قطارهاى گردشگرى زائرين پاكستان از مرز ميرجاوه

0 (0) به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ معاون گردشگری راه آهن کشور به همراه مدیرکل جنوب شرق کشور از راه آهن شهرستان میرجاوه بازدید کرد. معاون گردشگری راه آهن کشور در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: برنامه ریزی هایی برای راه اندازی قطارهای گردشگری داخلی و قطارهای گردشگری برای جابجایی مسافران […]

0
(0)

به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ معاون گردشگری راه آهن کشور به همراه مدیرکل جنوب شرق کشور از راه آهن شهرستان میرجاوه بازدید کرد.

معاون گردشگری راه آهن کشور در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: برنامه ریزی هایی برای راه اندازی قطارهای گردشگری داخلی و قطارهای گردشگری برای جابجایی مسافران پاکستانی از مرز میرجاوه به داخل کشور انجام شده است.

علی ندایی افزود: با همکاری شهرداری و فرمانداری میرجاوه مقرر شده است تا در آینده نزدیک قطار گردشگری یک روزه از مقصد زاهدان به اماکن گردشگری میرجاوه برای بازدید گردشگران از آثارتاریخی میرجاوه راه اندازی شود.

ارجونی مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور نیز در سفر به شهرستان میرجاوه بیان کرد: قطار گردشگری یک روزه برای بازدید از اماکن تاریخی میرجاوه به زودی راه اندازی می شود و سفرهای گروهی فرهنگیان از طریق راه آهن و راه اندازی قطار گردشگری زاهدان و میرجاوه در آینده نزدیک برقرار می شود.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2502

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.