• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه اندازي سامانه های اطلاعاتی و داشبوردهای مدیریتی در شركت بهره برداري متروي تهران و حومه

  • کد خبر : 7447
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
راه اندازي سامانه های اطلاعاتی و داشبوردهای مدیریتی در شركت بهره برداري متروي تهران و حومه

0 (0) مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از راه اندازي سامانه هاي جامع اطلاعاتي و داشبوردهای مدیریتی در شركت بهره برداري متروي تهران و حومه خبر داد. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه مهندس فرنوش نوبخت گفت: از مهرماه 1396 […]

0
(0)

مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از راه اندازي سامانه هاي جامع اطلاعاتي و داشبوردهای مدیریتی در شركت بهره برداري متروي تهران و حومه خبر داد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه مهندس فرنوش نوبخت گفت: از مهرماه 1396 به منظور شفافيت در هزينه ها و درآمدها سامانه هاي اطلاعاتي جامع در بخش هاي مختلف طراحي و پیاده سازی شده است. در این راستا می توان به توسعه سامانه جامع منابع انساني همراستا با شهرداری تهران، استقرار سامانه جامع نگهداری تعمیرات (نت) در تمام فرآیندهای عملیاتی شرکت، ایجاد داشبوردهای فروش بلیت و تجاری ایستگاه ها در حوزه مدیریت درآمدها، شفاف سازی مناقصات و مزايده ها، شفاف سازی اطلاعات مالي مربوط به پيمانكاران، هزينه های پشتیبانی، قطعات مصرفی و غیره اشاره نمود.
با هوشمند سازی مرحله به مرحله اين سامانه ها تضميني براي سلامت مالي و اداري سيستم بهره برداری مترو بوجود آمده است.
وي با اشاره به اينكه با تکمیل سامانه های عملیاتی مثل سيستم سير و اعزام در حوزه ناوگان راهبري، ثبت تاخيرات حرکت قطارها و عمليات مانور بهره برداري در کنار پانل نمايش ترافيك خطوط مترو، عملا هدف ارائه سرویس بهتر به شهروندان و كاهش هدوي حركت قطارها و كنترل مديريتي فرآيندهاي ناوگان میسر شده است.
مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه همچنين از بازنگري و يكپارچه سازي تمام زير سيستمهاي چرخه تامين قطعات و مديريت كالا ضمن بهبود فرايندهاي جاري با نگاه بر توان تولید داخلی قطعات و قطع وابستگی به تولید کنندگان خارجی خبر داد و گفت: سامانه جامع مديريت اسناد فنی و سامانه تامین کنندگان در تمام حوزه هاي ستادي و عملياتي استقرار يافته است.
نوبخت در ادامه از فعال سازي و احياي كامل سامانه اماكن تجاري با پوشش انواع قرار دادهاي بهره برداران فعال در موضوعات مختلف ایستگاهی خبر داد
مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه خاطرنشان كرد: در سال گذشته 90 درصد هزينه هاي غيرعملياتي را كاهش داديم و با صرفه جويي هاي صورت گرفته توانستيم شركت را از وضعيت زيان ده نجات دهيم و اميدواريم با برطرف شدن مشكلات در ساير زمينه ها بتوانيم به يك وضعيت پايدار در بخش مالي برسيم.
وي افزود: شركت بهره برداري متروي تهران و حومه قصد دارد به عنوان سامانه حمل و نقل عمومي برتر كشور در ارائه خدمات به مردم پيشرو باشد و بتواند با كاهش زمان انتظار و افزايش سفرها رضايت بيشتر مسافران خود را جلب كند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7447

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.