• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه اندازی تراموا با اعتبار ۳ هزار میلیاردی در رشت/ به دنبال حمل و نقل غیر موتوری هستیم

  • کد خبر : 21716
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
راه اندازی تراموا با اعتبار ۳ هزار میلیاردی در رشت/ به دنبال حمل و نقل غیر موتوری هستیم
رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت گفت: برای ۳۲ کیلومتر رفت و برگشت تراموا در رشت ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از ندای گیلان،جلسه مشترک کمیسیون عمران و توسعه شهری و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی کلانشهر رشت پیرامون احداث تراموا عصر امروز در محل شورای شهر رشت برگزار شد.

احمد رمضانپور، رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه ضمن عرض تسلیت بیست و هشتم صفر اظهار داشت:حضور یک شرکت تخصصی چینی در راستای راه اندازی تراموا در رشت جهت هماهنگی و ارائه طرح های خود در سراسر دنیا را جهت هم اندیشی بیشتر مطرح است.

وی افزود: با توجه به ایجاد موانع نظام سلطه برای نظام مالی ایران، نماینده شرکت در این زمینه باید ارایه طریق کنند.

این عضو شورای شهر رشت خاطرنشان کرد:با توجه به اجرای پروژه از طریق فاینانس باید توجه جدی به زمان پروژه داشته باشیم.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه ما دنبال یک برنامه ریزی در حمل و نقل پایدار هستیم، بیان داشت: این برنامه ریزی باید هنگام با شاخص های پایدار باشد که عدم خدشه وارد شدن به محیط زیست یکی از مهمترین موضوعات مورد تاکید در این حوزه است.

رمضانپور با تاکید بر اینکه ما دنبال حمل و نقل غیر موتوری هستیم که این مهم یکی از راهکارهای توسعه پایدار به شمار می رود افزود:برای ۳۲ کیلومتر رفت و برگشت تراموا در رشت ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با تصریح بر اینکه دولت برای این رقم هزار میلیارد تومان اوراق در نظر می‌گیرد که ۵۰۰ میلیارد بر عهده شهرداری و ۵۰۰ میلیارد را دولت می پردازد گفت:مشارکت مردم در راستای توسعه و فرهنگ سازی این حوزه از الویت های مهم بشمار می رود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.