• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

راه اندازی تور گردشگری بانوان در راه آهن جنوب شرق

  • کد خبر : 11984
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
راه اندازی تور گردشگری بانوان در راه آهن جنوب شرق

0 (0) راه اندازی تور گردشگری بانوان در راه آهن جنوب شرق مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: تور گردشگری بانوان از مناظر زیبای راه آهن جنوب شرق بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی راه آهن جنوب شرق، مجید ارجونی اظهار داشت: تور گردشگری متشکل از مدیرکل و کارکنان دفتر امور بانوان و خانواده استانداری […]

0
(0)

راه اندازی تور گردشگری بانوان در راه آهن جنوب شرق
مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: تور گردشگری بانوان از مناظر زیبای راه آهن جنوب شرق بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جنوب شرق، مجید ارجونی اظهار داشت: تور گردشگری متشکل از مدیرکل و کارکنان دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان و همچنین بانوان شاغل در اداره کل راه آهن جنوب شرق از مناظر زیبای محور ریلی زاهدان – بم بازدید کردند.
وی افزود: افراد شرکت کننده در این تور از جاذبه های طبیعی و گردشگری راه آهن جنوب شرق بازدید بعمل آوردند.
وی بیان کرد: این تور به منظور شناسایی ظرفیت های گردشگری، زیبایی های حوزه ریلی منطقه جنوب شرق مانند تونل ها، پل ها و خطوط ریلی بلاک شورو – رودماهی، بلاک رودماهی – کلات، ایستگاه های زاهدان و شورو و همچنین آشنایی با وظایف و سختی کار کارکنان طول خط راه آهن برگزار شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه راه آهن در منطقه سیستان و بلوچستان امنیت و توسعه پایدار را به ارمغان آورده ما سعی در معرفی ظرفیت های مختلف راه آهن به مردم استان داریم.
مدیرکل راه آهن جنوب شرق ضمن اشاره به اینکه راه آهن حمل و نقلی سبز و ایمن است، اضافه کرد: در این تور علاوه بر بازدید از محل های که راه آهن جنوب شرق برای حفاظت از حیات وحش منطقه در نظر گرفته شده بود بر حفظ محیط زیست منطقه تاکید شد.
وی گفت: در طول مدت تور گردشگری مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از امکانات کوپه های مخصوص بانوان و خانواده قطار مسافری زاهدان- اصفهان بازدید کرد و از در خصوص آسایش سفر با قطار و مزیت های حمل و نقل ریلی را به مسافرین معرفی کرد.
ارجونی تاکید کرد: به زودی اتاق کودک و مادر برای آسایش مادران شیرده در ایستگاه راه آهن زاهدان راه اندازی می‌شود.
طی بازدید مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از کوپن مخصوص بانوان تمامی مسافران از خدمات راه آهن و سفر با قطار رضایت داشتند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.