• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه اندازی قطار گردشگری در راه آهن زاگرس

  • کد خبر : 4238
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱:۱۲
راه اندازی قطار گردشگری در راه آهن زاگرس

0 (0) راه اندازی قطار گردشگری در راه آهن زاگرس مهندس انصاری مدیرکل راه آهن زاگرس از راه اندازی قطار گردشگری در طول مسیر این اداره کل در نیمه دوم تعطیلات عید نوروز خبر داد. مهندس انصاری ضمن اعلام این خبر گفت: اداره کل راه آهن زاگرس با 225 کیلومترخط، دارای 12 ایستگاه با مرکزیت […]

0
(0)

راه اندازی قطار گردشگری در راه آهن زاگرس

مهندس انصاری مدیرکل راه آهن زاگرس از راه اندازی قطار گردشگری در طول مسیر این اداره کل در نیمه دوم تعطیلات عید نوروز خبر داد.
مهندس انصاری ضمن اعلام این خبر گفت: اداره کل راه آهن زاگرس با 225 کیلومترخط، دارای 12 ایستگاه با مرکزیت ایستگاه اندیمشک می باشد و طول خطوط این اداره کل بواسطه عبور از دل رشته کوههای زاگرس دارای تونل های طویل و متوالی، پلهای مرتفع، قوس، شیب و فرازهای متعدد می باشد که در نوع خود منحصر به فرد می باشد.
وی افزود: مسیر اداره کل راه آهن زاگرس از لحاظ تاریخی با قدمتی 90 ساله دارای ابنیه فنی و آثار کم نظیر از لحاظ زیبایی معماری و هنر مهندسی می باشد و همچنین از نظر موقعیت جفرافیایی با عبور از دشت خوزستان و ورود به رشته کوههای زاگرس هر نقطه از آن جاذبه های خاصی برای علاقه مندان به گردشگری دارد.
مهندس انصاری در ادامه اعلام نمود: باتوجه به تجربه موفق سال گذشته، امسال نیز در نهم فروردین ماه بمنظور شناساندن جاذبه های گردشگری طبیعی و سازه های فنی طول مسیر راه آهن زاگرس قطار گردشگری راه اندازی می شود و باعبور از یازده ایستگاه و توقف در هشت ایستگاه این اداره کل، فرصت مناسبی جهت آشنایی بیشتر هموطنان با جاذبه های گردشگری راه آهن زاگرس و علی الخصوص شمال استان خوزستان می باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4238

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.