• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
5

راه اندازی قطار ۵ ستاره لوکس در مسیر اهواز-اندیمشک- تهران

  • کد خبر : 5819
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
راه اندازی قطار ۵ ستاره لوکس در مسیر اهواز-اندیمشک- تهران

0 (0) معاون مسافری راه آهن خبرداد؛ راه اندازی قطار ۵ ستاره لوکس در مسیر اهواز-اندیمشک معاون مسافری راه آهن از راه اندازی قطار ۵ ستاره لوکس در مسیر اهواز – اندیمشک – تهران خبر داد . به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، میرحسن موسوی معاون مسافری راه آهن با اشاره به […]

0
(0)

معاون مسافری راه آهن خبرداد؛

راه اندازی قطار ۵ ستاره لوکس در مسیر اهواز-اندیمشک

معاون مسافری راه آهن از راه اندازی قطار ۵ ستاره لوکس در مسیر اهواز – اندیمشک – تهران خبر داد .
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، میرحسن موسوی معاون مسافری راه آهن با اشاره به برنامه ریزی های سالجاری شرکت راه آهن گفت: در ۲ زمینه، اقدامات مهمی در بخش مسافری دنبال می شود که یکی از آنها ارتقا کیفیت خدمات ایستگاهی و دیگری افزایش کمیت قطارهای مسافری است.
وی افزود: قرارد داد تامین هزاردستگاه ناوگان بین شهری با روسیه و قرارداد تامین ۴۵۰ دستگاه واگن ریل باس برای قطارهای حومه ای، تامین اعتبار برقی کردن خط تهران – مشهد و شروع عملیات قطار سریع السریع تهرا ن تهران – قم و اصفهان از جمله گامهایی است که راه آهن در بخش ارتقای کمیت در بخش مسافری برداشته است.
وی با بیان اینکه برای ارتقا ناوگان در سال ۹۵، تعداد زیادی از واگن های بالای عمر از ۴۵ سال را ازرده خارج کرده ایم، گفت : در سال ۹۶ نیز واگن های بالای ۳۰ سالی را که بازسازی سطح یک آنها انجام نشده و به لحاظ ایمنی امکان سیر نداشتند از رده خارج شده است.
معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه واگن های نو و بازسازی شده در شبکه و برای جابجایی مسافرین و بار در این مسیر جایگزین شده اند، افزود : در محور جنوب و اداره کل راه آهن زاگرس قطار محلی دورود – اندیمشک را اضافه کرده ایم و قطارهایی را که در این مسیر کیفیت نامطلوب داشتند به ۴ تخته لوکس تبدیل شده اند که در حال حاضر هر روز از اهواز به اندیمشک و تهران و بالعکس در حال تردد است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5819

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.