• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه و راه‌آهن محور توسعه و رشد استان است 

  • کد خبر : 23205
  • ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
راه و راه‌آهن محور توسعه و رشد استان است 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: راه و راه آهن محور توسعه و رشد استان خواهد بود پس باید در این مقوله بی‌وقفه کار کرد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: حجم وظایف اداره کل راه و شهرسازی بسیار گسترده است و باید تلاش کرد تا عقب ماندگی فارس در زمینه راه جبران شود.

وی ادامه داد: راه و راه آهن محور توسعه  و رشد استان خواهد بود پس باید در این مقوله بی وقفه کار کرد و در این زمینه کارهای زیادی در استان باید انجام شود.

آیت الله دژکام اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای تسهیل کار ارباب رجوع باید برنامه ریزی کنند و آرامش و رضایت را به مردم بازگردانند. شما با سیاست‌هایی که به کار می‌گیرید باید مسکن را از کالای سرمایه‌ای به مصرفی تبدیل شود.

وی اذعان داشت: پس از چند سال وقفه طرح اقدام ملی مسکن طرح خوبی بود که باید زودتر از اینها انجام می شد. همچنین مسکن مهر با تمام ایراداتی که داشت توانست تعداد زیادی از مردم را خانه دار کند و باید در کاهش مشکلات آن نیز به جدیت تلاش کنیم.

در ابتدای این دیدار نیز جعفر زاهدی مدیرکل راه و شهرسازی فارس طی گزارشی فعالیت‌های در دست اجرای اداره کل راه و شهرسازی فارس را به استحضار آیت الله دژکام رساند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23205

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.