• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رد پای روابط عمومی در همه موفقیت های راه آهن دیده می شود / خدمات همکاران ریلی زمینه ساز اعتماد نظام به راه آهن

  • کد خبر : 15164
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
رد پای روابط عمومی در همه موفقیت های راه آهن دیده می شود / خدمات همکاران ریلی زمینه ساز اعتماد نظام به راه آهن

0 (0) مدیرعامل راه آهن تاکید کرد: رد پای روابط عمومی در همه موفقیت های راه آهن دیده می شود / خدمات همکاران ریلی زمینه ساز اعتماد نظام به راه آهن مدیرعامل راه آهن با تاکید بر اینکه کارکنان روابط عمومی سربازان سازمان هستند و رد پای آنها در تمام موفقیت های سازمان دیده می […]

0
(0)

مدیرعامل راه آهن تاکید کرد:

رد پای روابط عمومی در همه موفقیت های راه آهن دیده می شود / خدمات همکاران ریلی زمینه ساز اعتماد نظام به راه آهن

مدیرعامل راه آهن با تاکید بر اینکه کارکنان روابط عمومی سربازان سازمان هستند و رد پای آنها در تمام موفقیت های سازمان دیده می شود ، گفت: توجه به ظرفیت های داخلی و نیروی انسانی متخصص، در اولویت های برنامه های آتی راه آهن قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، سعید رسولی در گردهمایی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی های ستاد و مناطق راه آهن با اشاره به نقش موثر و ارزشمند روابط عمومی ها در ارتقای جایگاه سازمان، گفت: فعالان روابط عمومی با استفاده از روشهای مختلف، موجب جریان سازی و ایجاد ارتباط میان سازمان و بیرون از آن می شوند.

وی خواستار برگزاری جلسات بیشتر با اعضای روابط عمومی ستاد و مناطق راه آهن شد و تصریح کرد: علاوه بر ارتباط حضوری با مناطق ، در این جلسات، مسائل مرتبط با روابط عمومی ها، بررسی و نقطه نظرات مدیریت راه آهن در زمینه اقدامات مرتبط به روابط عمومی عنوان خواهد شد.

مدیر عامل راه آهن با یادآوری اینکه دیدگاه وی طی سالهای مختلف حضور در راه آهن عنوان شده است ، گفت: در دوره جدید خدمت، نگاه به ظرفیت انسانی در داخل راه آهن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حضور نیروهای توانمند، نجیب، دلسوز و متخصص راه آهن، توفیقات بزرگی را برای راه آهن به دنبال داشته است.

رسولی با تاکید بر اینکه وجود نیروهای با نشاط و علاقمند ، موجب افزایش انگیزه در راه آهن می شود ، گفت: درخانواده راه آهن،کارکنان ارزشمندی حاضر هستند که پشتوانه خدمات مدیران در راه آهن محسوب می شوند.

وی با یادآوری فرمایشات حضرت علی (ع) مبنی برحفظ حقوق کارگران و قدردانی از زحمات آنان گفت: مدیران بخشهای مختلف راه آهن باید این سخنان را مد نظر داشته باشند و با استفاده از روشهای مختلف موجود، آن را عملی کنند.

وی با قدردانی از زحمات و اقدامات سعید محمد زاده مدیرعامل سابق راه آهن ، با تشریح برنامه های خود، افزود : تمام کارهایی که تاکنون انجام داده ام به پشتوانه خدمات بدنه راه آهن بوده و اعتماد نظام ، دولت، مجلس و سازمان برنامه و بودجه ناشی از اقدامات صورت گرفته در بدنه راه اهن است.

وی خواستار حفظ و ترویج روحیه سر زندگی ، امید به آینده و شادابی شد و اظهار داشت : معتقد به شعار نیستم و می دانم که آنچه که وعده می دهم مورد ارزیابی قرار می گیرد.

رسولی با اشاره به اینکه در همه قسمت های راه آهن، تخصص، دلسوزی، نجابت، علاقه و اعتماد به خدمت رسانی همکاران قابل مشاهده است ، افزود : خانواده راه آهن متشکل از همه افرادی است که به اداره این شرکت و حرکت قطارها کمک می کنند و در سایه توجهات مسئولین نظام ، همدلی و اعتماد می توان کارهای بسیار بزرگی را رقم زد.

رسولی با یادآوری اینکه ارتباط تنگاتنگ با بدنه راه آهن و بخش روابط عمومی در برنامه های وی تعریف شده است ، خاطر نشان کرد : روابط عمومی در زمره صاحب نظرترین بخشها برای ارائه پیشنهاد و دریافت نظرات کارشناسان در زمینه ارتقا و ارائه خدمات راه آهن است و تلاش همکاران ریلی در این بخش هدیه بزرگی است که به بدنه راه آهن داده می شود.

وی همچنین بر وجود شفافیت در انجام همه کارها و اقدامات تاکید کرد.

رسولی با اشاره به اینکه خوشبختانه تلاشهای راه آهن برای جلب حمایت مسئولین هیچگاه به در بسته نخورده است ، گفت : در هر حوزه با روی گشاده از راه آهن استقبال می شود و ما باید باخدمت رسانی مستمر و مطلوب این اعتماد ها را پاسخ و موجبات رضایت و خشنودی مردم را فراهم کنیم.

وی افزود : جهت گیری خدمات ریلی، باید به سمت ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و در شان مردم باشد.

سرپرست راه آهن از ایجاد کارگروه های مشورتی در بدنه راه آهن خبر داد و اظهار داشت : همکاران روابط عمومی، افسران و سربازان ارتباط با بدنه سازمان و بیرون سازمان هستند و به نحوی ویترین آن محسوب می شوند، از این رو عملکرد آنان بر وجهه این شرکت اثر گذار است.

وی تاکید کرد : همه همکاران راه آهن باید خود را مسئول این شرکت بشناسند و بر اساس این باور، عمل کنند.

رسولی از همه کارکنان روابط عمومی های راه آهن خواست تا انچه را که به صلاح راه آهن و جامعه می دانند منتقل کرده و تعامل مثبتی با دیگر همکاران خود داشته باشند.

گفتنی است در این نشست کارگاهی با موضوع فضای مجازی و ظرفیت های اطلاع رسانی رسانه های اجتماعی، از سوی حمید ضیایی پرور از اساتید رسانه و روابط عمومی برگزار شد و حاضران در این مورد به پرسش و پاسخ پرداختند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15164

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.