• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رشد حمل و نقل ریلی کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی

  • کد خبر : 31611
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
رشد حمل و نقل ریلی کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی
با ورود ۲۰۶ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی به مجتمع بندری امام خمینی (ره)، بیش از ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالای اساسی تخلیه شده است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از صداوسیما ، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: روند پهلوگیری ایمن و تخلیه کشتی‌های حامل کالای اساسی با سرعت مطلوب با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و پرقدرت ادامه دارد.

او همچنین با اشاره به افزایش ۳۷ درصدی سهم حمل و نقل ریلی در این مجتمع بزرگ بندری نسبت به مدت مشابه پارسال که به دلیل هم‌افزایی راه‌آهن و سازمان بنادر و دریانوردی و ایجاد زیرساخت‌های لازم حاصل شده است، افزود: بیش از یک میلیون تن انواع کالای اساسی از ایستگاه‌ها و پایانه‌های ریلی بندرامام خمینی (ره) بارگیری و از طریق راه‌آهن سراسری به دیگر نقاط کشور حمل شده است.

دریس در ادامه گندم، ذرت، جو، دانه روغنی، کنجاله سویا، شکر، برنج و روغن خوراکی را از جمله کالا‌های اساسی عنوان کرد و بیان داشت: این کالا‌ها از طریق ناوگان جاده‌ای و ریلی به اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۱۱ میلیون تن انواع کالای اساسی از انبار‌های این مجتمع بندری حمل و توزیع شده است، اظهار کرد: میزان کالا‌های اساسی موجود در مجتمع بندری امام خمینی (ره) بالغ بر ۳ میلیون تن است که به تدریج پس از پشت سرگذاشتن تشریفات قانونی ترخیص و در بازار‌های مصرف توزیع می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31611

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.