• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رشد چشمگیر جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن اصفهان

  • کد خبر : 13527
  • ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
رشد چشمگیر جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن اصفهان

0 (0) رشد ۱۶ درصدی جابجایی مسافر طی بازه ۹ ماهه اول سال جاری در اداره کل راه آهن اصفهان به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن اصفهان ؛ سيد رضا سادات حسینی از جابجایی بیش از ۱ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۱۵ نفر مسافر در بازه ۹ ماهه اول سال جاری خبر […]

0
(0)

رشد ۱۶ درصدی جابجایی مسافر طی بازه ۹ ماهه اول سال جاری در اداره کل راه آهن اصفهان

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن اصفهان ؛ سيد رضا سادات حسینی از جابجایی بیش از ۱ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۱۵ نفر مسافر در بازه ۹ ماهه اول سال جاری خبر داد.
وی گفت : با در نظر گرفتن روزانه ۸ رام قطار مسافری از مبادی اصفهان و کاشان به مقاصد مشهد ، بندر عباس ، زاهدان و تهران طی ایام پیک که از اول فروردین ماه آغاز و تاپایان دیماه ادامه داشت ، بیش از ۱/۷ میلیون نفر مسافر جابجا شدند که نسبت به سال گذشته در همین بازه ۱۶ درصد رشد مشاهده میشود.
مدیر کل راه آهن اصفهان تصریح نمود: : طی این مدت علاوه بر قطارهای مبدا- مقصد اصفهان ، روزانه ۲۱ رام قطار ترانزیتی از مبدا تهران به مقاصد:شیراز، یزد ، کرمان ، زاهدان ، بندر عباس و بلعکس نیز در محور این اداره کل تردد داشتند.
سادات حسینی در پایان افزود: در این مدت بیش از ۵۵۷ هزار مسافر به ایستگاه‌ مسافری راه آهن اصفهان وارد شدند و آمار خروجی نیز بیش از ۵۵۹ هزار نفر بوده است که طی این مدت مجموع قطارهای اعزامی و وارده ۱ هزار و ۹۴۲ رام قطار می باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13527

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.