• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رشد ۳۸ درصدی عملکرد مرکز سامانه صدای مسافر

  • کد خبر : 13248
  • ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
رشد ۳۸ درصدی عملکرد مرکز سامانه صدای مسافر

0 (0) مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری خبر داد رشد ۳۸ درصدی عملکرد مرکز سامانه صدای مسافر تعداد تماس‌های دریافتی در سامانه مسافری راه‌آهن، در ۹ ماهه سال ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است. به گزارش روابط عمومی راه‌‌آهن جمهوری اسلامی ایران، علی‌کاظمی‌منش مدیرکل […]

0
(0)
مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری خبر داد

رشد ۳۸ درصدی عملکرد مرکز سامانه صدای مسافر

تعداد تماس‌های دریافتی در سامانه مسافری راه‌آهن، در ۹ ماهه سال ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.


به گزارش روابط عمومی راه‌‌آهن جمهوری اسلامی ایران، علی‌کاظمی‌منش مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت خدمات مسافری با بیان این خبر گفت: بررسی عملکرد سامانه صدای مسافر (۵۱۴۹) در ۹ ماه سال ۹۷ نشان می دهد ۷۲۸ هزار و ۳۱۷ تماس ورودی از سوی مسافران و مخاطبان حمل و نقل ریلی با سامانه صدای مسافر برقرار شده است.
به گفته او، این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۳۸ درصدی را ثبت کرده است.
وی اضافه کرد: از این تعداد حدود نیم درصد تماس ها مربوط به شکایات،پیشنهادات و انتقادات است.
کاظمی منش همچنین توضیح داد: بیش از ۹۹ درصد تماس ها مربوط به اطلاع رسانی در حوزه مسافری است که عمده آن مربوط به اطلاع رسانی قطارهای حومه ای، موجودی بلیت و ساعت حرکت قطارهای مسافری می باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.