• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

رشد 10 درصدی جابه‌جایی مسافر در راه‌آهن هرمزگان

  • کد خبر : 11679
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
رشد 10 درصدی جابه‌جایی مسافر در راه‌آهن هرمزگان

0 (0) رشد 10 درصدی جابه‌جایی مسافر در راه‌آهن هرمزگان جابه‌جایی مسافران در هفت ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است. تین‌نیوز | هرچند در ایام اخیر، محورهای مواصلاتی شهرهای زیارتی همچون مشهد و کربلا پرترددترین مسیرهای ریلی و جاده‌ای کشور بود؛ اما به‌دلیل تقارن این ایام با […]

0
(0)

رشد 10 درصدی جابه‌جایی مسافر در راه‌آهن هرمزگان

جابه‌جایی مسافران در هفت ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

تین‌نیوز | هرچند در ایام اخیر، محورهای مواصلاتی شهرهای زیارتی همچون مشهد و کربلا پرترددترین مسیرهای ریلی و جاده‌ای کشور بود؛ اما به‌دلیل تقارن این ایام با تعطیلات مدارس و اداره‌ها محورهای منتهی به جنوب کشور نیز در رتبه دوم سفر قرار گرفته است.

به گزارش تین‌نیوز، مدیرکل راه‌آهن هرمزگان در این‌باره به خبرنگار ما گفت: به‌طور کلی جابه‌جایی مسافران در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

محمد پورفخری بهابادی افزود: این جابه‌جایی به‌وسیله ۲۱۰ رام قطار به‌صورت رفت و برگشت به تعداد۸۴ هزار  نفر-مسافر از مبادی تهران، اصفهان و مشهد انجام گرفته است.

پورفخری ادامه داد: همچنین نفر-کیلومتر طی شده در این مدت ۸۱ میلیون و  ۵۱۵ هزارو ۹۰۷ بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان همچنین تعداد خودروهایی که به‌وسیله واگن‌های خودروبر در این ایام حمل شده‌اند را  ۴ هزار و ۳۷۰ عدد عنوان کرد و افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 یکی دیگر از محورهای مواصلاتی جنوب، یعنی راه‌آهن فارس نیز در این ایام رشد 14درصدی را در جابه‌جایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است و در مهرماه امسال، بیش از 43 هزار مسافر در مسیرهای تهران و مشهد و ایستگاه‌های بین راهی به صورت رفت و برگشت در این مسیر جابه‌جا شده‌اند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11679

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.