• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

رضا ناجى: بازی در نقش “ریز علی” من را به راه آهن نزدیک تر کرد

  • کد خبر : 2424
  • ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱:۳۰
رضا ناجى: بازی در نقش “ریز علی” من را به راه آهن نزدیک تر کرد

0 (0) بازیگر فیلم “بچه های آسمان” می گوید؛ با بازی در فیلم “تونل 18 ” که در خصوص مرحوم ریز علی خواجوی(دهقان فداکار) است با سرمایه نهفته در راه آهن و اینکه چه خدماتی این سازمان به مردم می دهد، بیشتر آشنا شدم. رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با […]

0
(0)

بازیگر فیلم “بچه های آسمان” می گوید؛ با بازی در فیلم “تونل 18 ” که در خصوص مرحوم ریز علی خواجوی(دهقان فداکار) است با سرمایه نهفته در راه آهن و اینکه چه خدماتی این سازمان به مردم می دهد، بیشتر آشنا شدم.

رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، افزایش تعداد جشنواره های فیلم در ایران را به نفع هنر این مملکت خواند و گفت: حضور فیلمسازان، منتقدان و مردم در جشنواره ها باعث می شود تا از کارهای همدیگر باخبر شوند و نقد و نظراتی که به کارهای همدیگر وارد می کنند به بهتر شدن کیفیت کارها در جشنواره های بعدی کمک می کند.

بازیگر فیلم “بچه های آسمان” تخصی شدن جشنواره ها و اینکه هر سازمانی به فراخوار نیاز خود، جشنواره برگزار کند را باعث پویایی فضای هنری عنوان کرد و گفت: سازمانی مثل راه آهن که این دغدغه را در خود احساس کرد و به فکر تأسیس جشنواره افتاد را باید به فال نیک گرفت و امیدوار باشیم تا در دوره های بعدی یکی از جریان سازهای جامعه هنری باشد.

وی به حضور خود در فیلم “تونل 18 ” که با موضوع راه آهن است، اشاره کرد و بیان داشت: داستان این فیلم در خصوص مرحوم ریز علی خواجوی(دهقان فداکار) است و شرایط زندگی وی را در روستای محل زندگی اش به تصویر می کشد. کارگردانی این اثر توسط حسین شهابی انجام شد و در صدا و سیمای تبریز نیز پخش شد. به واقع با حضور در این پروژه با سرمایه نهفته در راه آهن و اینکه چه خدماتی این سازمان به مردم می دهد، بیشتر آشنا شدم.

ناجی در خصوص شخصیت کاری و اخلاقی زنده یاد مرتضی احمدی اظهار داشت: همیشه فعال بود و حتی در دوران کهنسالی باز دست از فعالیت بر نمی داشت و آرزو داشت که با کارهای خود همیشه جامعه را شاد ببیند. به شخصه بازی او را دوست داشتم و یاد وی همیشه جاودانه است.

بازگیر فیلم “آواز گنجشگ ها” در پاسخ به این سؤال که اگر پیشنهاد بازی در فیلم کوتاه به وی شود آیا می پذیرد یا خیر؛ این طور گفت: من در طول این سال ها فیلم های کوتاه زیادی را بازی کردم که خیلی از آن ها نیز با استقبال مخاطبان روبرو شد. فیلم های هنری برای من بسیار با ارزش هستند و اگر پیشنهادی در این خصوص شود، حتماً می پذیرم.

گفتنی است؛ آئین اختتامیه و معرفی نفرات برتر جشنواره فیلم و عکس راه آهن، اسفند ماه 96 در تهران برگزار می شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.