• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایستگاه‌های مترو/ ممانعت از تردد افراد فاقد ماسک

  • کد خبر : 28039
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایستگاه‌های مترو/ ممانعت از تردد افراد فاقد ماسک
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز گفت: ارائه خدمات قطار شهری تبریز بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و رعایت اصول ایمنی صورت می‌گیرد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از شهریار، بهرام فرهخت  با اشاره به آخرین اقدامات انجام گرفته در حوزه پیشگیری از شیوع کرونا در سازمان قطار شهری تبریز اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در مورد بیماری کرونا از طریق پوستر و ترویج استفاده از ماسک در فضاهای تبلیغاتی و ضدعفونی روزانه ایستگاه‌ها و واگن‌های قطار شهری از جمله اقدامات شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز است.

او ادامه داد: الزام رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در صندلی‌ها، آسانسور و پله‌برقی، گیت‌های بلیط فروشی و ممانعت از تردد و استفاده افراد فاقد ماسک از خدمات قطاری شهری تبریز بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا، از دیگر اقدامات پیشگیرانه در حوزه حمل و نقل ریلی درون‌شهری است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز، از ارائه اقلام بهداشتی در ایستگاه‌های قطاری نیز خبر داده و خاطرنشان کرد:  توزیع دستکش رایگان در ایستگاه‌های قطار شهری و عرضه ماسک با قیمت مصوب دولتی نیز در ایستگاه‌های قطار شهری تبریز صورت می‌گیرد.

فرهخت با اشاره به محدودیت مسافرگیری و ساعات کاری قطار شهری تبریز یادآور شد: مطابق با تصمیم ستاد کرونا تمام وقت فعالیت می کنیم ولی محدودیت در مسافر گیری داریم به‌‍ طوری که صندلی ها علامت گذاری شده و بصورت یک در میان در اختیار مسافران قرار می گیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.