• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

روزانه بیش از ۱۳۶ رام قطار از ایستگاه راه آهن تهران اعزام می گردد

  • کد خبر : 18685
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
روزانه بیش از ۱۳۶ رام قطار از ایستگاه راه آهن تهران اعزام می گردد
هادی نژاد مدیر کل راه آهن تهران با بیان این مطلب که روزانه بیش از ۱۳۶ رام قطار از ایستگاه راه آهن تهران اعزام می گردد، گفت؛ این تعداد اعزام از ایستگاه راه آهن تهران درحالی است که به همین تعداد قطار وارد ایستگاه راه آهن تهران می شود.
0
(0)

مدیر کل راه آهن تهران خبر داد :

روزانه بیش از ۱۳۶ رام قطار از ایستگاه راه آهن تهران اعزام می گردد

عابدین هادی نژاد مدیر کل راه آهن تهران با بیان این مطلب که روزانه بیش از ۱۳۶ رام قطار از ایستگاه راه آهن تهران اعزام می گردد، گفت؛ این تعداد اعزام از ایستگاه راه آهن تهران درحالی است که به همین تعداد قطار وارد ایستگاه راه آهن تهران می شود.

وی در خصوص اتصال راه آهن به اکثر مراکز استان‌ها و اعزام قطارهای مسافری از ایستگاه راه آهن تهران گفت: روزانه بیش از ۹۳ رام قطار مسافری بین شهری از مبدا ایستگاه راه آهن تهران در مسیرهای چهارگانه اداره کل راه آهن تهران (محور جنوب قدیم و جدید ، آذربایجان و خراسان) در حال تردد می باشد که بیشترین آنها به مشهد مقدس اعزام می گردند.

هادی نژاد با اشاره به اعزام قطارهای حومه ای گفت: جهت رفاه حال شهروندان در شهرهای اطراف تهران روزانه بیش از ۴۱ رام قطار حومه ای (پرند، هشتگرد، پیشوا، قم و جمکران) از ایستگاه راه آهن تهران اعزام میگردد.

وی در ادامه افزود: در روزهای پنجشنبه قطار گردشگری سوادکوه و جمعه ها قطار گردشگری شیرگاه در ساعت ۷:۱۵ دقیقه از ایستگاه راه آهن تهران عزیمت می کند که شهروندان عزیز می توانند از آن استفاده کنید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.