• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

روزهاي تعطيل مترو ميزبان مسافران دوچرخه سوار است

  • کد خبر : 10549
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
روزهاي تعطيل مترو ميزبان مسافران دوچرخه سوار است

0 (0) نايب رئيس هيات مديره و مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت: برای نخستین بار در کشور، طرح ترکیبی مترو و دوچرخه از صبح روز جمعه 21 شهريور ماه 97با هدف جابجایی دوچرخه سواران با مترو به نقاط مختلف شهر، از ایستگاه متروی شهرری به اجرا در آمد و با […]

0
(0)

نايب رئيس هيات مديره و مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت: برای نخستین بار در کشور، طرح ترکیبی مترو و دوچرخه از صبح روز جمعه 21 شهريور ماه 97با هدف جابجایی دوچرخه سواران با مترو به نقاط مختلف شهر، از ایستگاه متروی شهرری به اجرا در آمد و با استقبال خوبي از سوي شهروندان روبرو شد.
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه مهندس فرنوش نوبخت گفت: بعد از گذشت چند هفته از اجراي طرح “دوچرخه سواران در مترو” شاهد استقبال خوبي از سوي شهروندان و دوچرخه سواران در مترو بوديم.
وی با اشاره به اينكه اين طرح برای تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه، به اجرا در آمده است افزود: شهروندان و مسافران مترو از این پس در روزهای تعطیل رسمي سال و همچنين روزهاي جمعه که شلوغي مسافر در خطوط مترو نداریم مي توانند با دوچرخه هاي خود وارد ايستگاه هاي مترو شوند.
نوبخت تصريح كرد: با اجرا شدن اين طرح فرصت استفاده كردن از مترو براي دوچرخه سواران محيا شد و دوچرخه سواران بدون داشتن هيچ گونه دغدغه ايي مي توانند برای جابجا شدن به نقاط مختلف شهر از خطوط مترو استفاده کنند
مدیر عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت : با ورود دوچرخه های تاشو از چندي پيش موافقت کرده بوديم، اما با اجراي اين طرح  تمام انواع دوچرخه ها می توانند از خطوط مترو برای جابجایی استفاده کنند. همچنین برای اینکه حادثه و اتفاق خاصی پیش نیاید ماموران در محوطه ايستگاه ها و واگن ها اقدام به راهنمایی شهروندان  و مسافران دوچرخه سوار که تمایل به استفاده از مترو را دارند می نمایند.
نوبخت دليل اجرا شدن اين طرح در روزهاي تعطيل را فقط خلوتي ايستگاه ها و قطارها عنوان كرد و افزود: با توجه به حجم بالاي مسافر كه در طول هفته از مترو استفاده مي كنند امكان ورود دوچرخه به واگن ها وجود ندارد و اگر اين طرح در تمام روزهاي هفته اجرا شود باعث ايجاد نارضايتي در بين شهروندان و مسافران محترم مترو مي شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10549

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.