• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

روند کند توسعه قطارهای حومه‌ای

  • کد خبر : 8601
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
روند کند توسعه قطارهای حومه‌ای

0 (0) تین‌نیوز| رضا شاکری، مدیرکل راه‌آهن تهران گفت: امسال افتتاح مسیر جدیدی در حوزه قطارهای حومه‌ای اطراف تهران نداشته‌ایم. اما روند توسعه قطارهای حومه‌ای به ‌ویژه در مسیرهای منتهی به تهران در سال‌های اخیر مثبت بوده و توانسته به میزان قابل توجهی از تردد خودروها در این مسیرها کم کند و با وجود نیاز […]

0
(0)

تین‌نیوز| رضا شاکری، مدیرکل راه‌آهن تهران گفت: امسال افتتاح مسیر جدیدی در حوزه قطارهای حومه‌ای اطراف تهران نداشته‌ایم. اما روند توسعه قطارهای حومه‌ای به ‌ویژه در مسیرهای منتهی به تهران در سال‌های اخیر مثبت بوده و توانسته به میزان قابل توجهی از تردد خودروها در این مسیرها کم کند و با وجود نیاز کشور به توسعه قطارهای حومه‌ای در مسیرهای منتهی به کلان‌شهرها، روند توسعه این نوع از قطارهای مسافری به کندی انجام می‌شود.
رضا شاکری افزود: روند توسعه قطارهای حومه‌ای به‌ویژه در مسیرهای منتهی به تهران در سال‌های اخیر مثبت بوده و توانسته به میزان قابل توجهی از تردد خودروها در مسیرهای منتهی به تهران کم کند. شاکری با اشاره به این‌که روزانه 700هزار خودرو در مسیرهای ورودی و خروجی به شهر تهران تردد می‌کنند، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته روزانه به‌طور متوسط ۶۰ زوج قطار در ۱۲۰ مسیر ریلی در اطراف تهران و دیگر کلان‌شهرها مردم را جابه‌جا می‌کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.