• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رونق گرفتن خط آهن میانه – بستان‌آباد با رسیدن به تبریز/ وضعیت اسفبار آسفالت در بستان‌آباد

  • کد خبر : 27182
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
رونق گرفتن خط آهن میانه – بستان‌آباد با رسیدن به تبریز/ وضعیت اسفبار آسفالت در بستان‌آباد
فرماندار بستان‌آباد با اشاره به اینکه قطار راه‌آهن تا زمانی که به تبریز وصل نشود، کیفیت و رونق لازم را نخواهد داشت، گفت: باید پیگیر وصل شدن این خط به تبریز شویم.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از فارس ، سید علی موسوی‌حسینی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تاکید بر اینکه مسوولان تعزیرات و صنعت و معدن با جدیت وارد عمل شده و نظارت‌ها را افزایش دهند، اظهار داشت: نباید مردم احساس کنند که بازار و قیمت‌ها به حال خود رها شده است.

سال ۹۹ شاهد توسعه عمرانی در حوزه راهداری خواهیم بود

فرماندار بستان‌آباد سال ۹۹ را سال توسعه عمرانی در حوزه راهداری عنوان کرد و گفت: اعتبارات روستایی و شهرداری‌ها مصوب شده و بخشداران و دهیاران با سرعت برای تخصیص این اعتبارات وارد عمل شوند.

موسوی همچنین تاکید کرد: بنیاد مسکن در مورد تامین قیر یارانه‌ای مشکلاتی دارد که برای حل این مشکل در یک‌ هفته آینده اقدامات موثری خواهد شد.

وی بیان داشت: مشکل آسفالت جاده‌ها و معابر اصلی شهر همه اقدامات و فعالیت‌های مسوولان را تحت‌الشعاع قرار داده است.

موسوی با اشاره به اینکه قطار راه‌آهن تا زمانی که به تبریز وصل نشود، کیفیت و رونق لازم را نخواهد داشت، تاکید کرد: باید پیگیر وصل شدن این خط به تبریز شویم.

فرماندار بستان‌آباد ضمن هشدار به اینکه بحران آب در شهرستان روز به روز جدی‌تر می‌شود، متذکر شد: پیشگیری در این زمینه از طریق فرهنگ‌سازی برای کاهش مصرف و صرفه‌جویی بسیار مهم است.

موسوی افزود: کارهای بزرگی در زمینه حل مشکلات آب شرب در شهر بستان‌آباد شده که حل مشکل آب شرب شهرک صدف و مسکن مهر از جمله آنهاست.

وی در پایان تاکید کرد: در زمینه مدیریت مصرف آب دربخش کشاورزی هم باید جدی باشیم.

فرماندار بستان‌آباد با اشاره به اینکه کرونا صحنه‌های بی‌بدیلی را آفرید، تلاش‌های کمیته‌های مردمی و کمک‌های مومنانه نمود اصلی ایمان و حضور همگانی مردم در حمایت از همنوعان و افراد آسیب‌دیده بود، یادآور شد: توصیه به استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات همچنان توصیه‌های اصلی است.

وی افزود: ترافیک روزهای اخیر در کل کشور و شهرستان بستان‌آباد نتایج تلخی را در روزهای آتی در زمینه ابتلا به کرونا خواهد داشت.

موسوی در مورد آمار کرونایی‌ها در شهرستان بستان‌آباد با اعلام اینکه در حال حاضر ۲۰۵ نفر در این شهرستان کرونا مثبت داریم، افزود: تنها حدود ۳۳ نفر از آنها فعلا در شرایط ایزوله هستند.

وی همچنین با اعلام اینکه در یک‌هفته گذشته فقط ۹ نفر در شهرستان بستان‌آباد به کرونا مبتلا شده‌اند، خاطرنشان کرد: این آمار روند کاهشی کرونا در این شهرستان را نشان می‌دهد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27182

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.