• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ریزش ۸۰ درصدی مسافران حمل و نقل ریلی

  • کد خبر : 30313
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰:۰۲
ریزش ۸۰ درصدی مسافران حمل و نقل ریلی
مقام مسئول در شرکت رجا از افزایش چند صد درصدی قیمت قطعات در برابر کاهش بیش از ۸۰ درصدی مسافران این شرکت در ایام کرونا خبر داد.
0
(0)

به گزارش ر یل‌نیوز به نقل از بولتن نیوز، برات الله صمدی راد با بیان اینکه ویروس کرونا بیش از هر فعالیت و صنعت دیگری ضرر و زیان خود را متوجه حوزه گردشگری به ویژه بخش حمل و نقل مسافر کرده گفت: رجا به عنوان بزرگترین بخش مسافری ریلی کشور بیشترین آسیب را در این زمینه متحمل شد. به طوری که اکنون در بهترین حالت توانسته است تنها از ۱۰ درصد توانمندی‌های خود بهره گیرد و به فعالیت‌های هر چند محدود خود ادامه دهد.

وی افزود: شرکت‌های حمل و نقل ریلی در نخستین اقدام با رعایت فاصله‌های اجتماعی، صرفاً از ۵۰ درصد ظرفیت قطارهای در سیر خود استفاده کردند به طوری که در کوپه‌های ۴ تخته ۲ نفر و کوپه‌های ۶ تخته تنها پذیرای ۳ نفر بودند؛ در کنار این اقدام، ضدعفونی کردن چند باره سالن‌ها، کوپه‌ها و وسایل همراه مسافر در طول روز، تحویل ماسک بهداشتی و استفاده از کترینگ های معتبر و کاملاً بهداشتی در بخش پذیرایی را نیز باید یادآور شد.

تحریم‌های ظالمانه در کنار کرونا توان رجا را گرفته

وی با بیان اینکه آنچه در شرایط پیش از کرونا و در زمان حال که کرونا اغلب فعالیت‌های اقتصادی ایران و جهان را تحت الشعاع قرار داده، تحریم‌های ظالمانه و کمبود قطعات فنی این بخش است که تاکنون به مدد متخصصان داخلی و دور زدن تحریم‌ها توانسته ایم بخشی از این کمبودها و محدودیت‌ها را جبران کنیم، ادامه داد: اما ادامه دادن این مهم به تنهایی در دراز مدت امکان پذیر نیست و نگاه حمایتی نهادهای مسئول را می‌طلبد. به عنوان نمونه صرفاً قیمت چرخ در یک سال اخیر سه برابر افزایش داشته است در حالی که بیش از ۸۰ درصد کاهش مسافر را در طی این چند ماهه شاهد بوده ایم. ‌

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30313

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.