• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

رییس دیوان محاسبات کشور از نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی بازدید کرد 

  • کد خبر : 17500
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
رییس دیوان محاسبات کشور از نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی بازدید کرد 

0 (0) گزارش تصویری رییس دیوان محاسبات کشور از نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی بازدید کرد / در تولید تجهیزات ریلی باید به شرکت های داخلی اطمینان داشته باشیم عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور لحظاتی پیش از نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی همراه با سعید رسولی معاون وزیر راه و […]

0
(0)

گزارش تصویری

رییس دیوان محاسبات کشور از نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی بازدید کرد / در تولید تجهیزات ریلی باید به شرکت های داخلی اطمینان داشته باشیم

عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور لحظاتی پیش از نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی همراه با سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه از این نمایشگاه بازدید کردند.

رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی نشان داد ما می‌توانیم در تولید تجهیزات و صنایع ریلی به شرکت‌های داخلی خود اطمینان کامل داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران عادل آذر در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در گفتگو با خبرنگاران افزود: همواره دغدغه ما در کشور تحقق اقتصاد مقاومتی با اتکا به دانش و شاخص‌های درون‌زای اقتصاد ملی است و هم اکنون به این باور رسیدیم که شعار اقتصاد مقاومتی در کشورمان  این بخش به مرحله عمل رسیده است.

وی گفت: هر چند که دیوان محاسبات یک دستگاه نظارتی است اما وقتی در این نمایشگاه به همراه مدیرعامل راه اهن دستاوردهای شرکت های ایرانی را دیدیم بسیار احساس غرور کردم.

رئیس دیوان محاسبات کشور در عین حال تاکید کرد: صنعت ریلی ایران سابقه بسیار طولانی دارد و با توجه به پیشرفت های کشور در این بخش جا دارد از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت راه اهن جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر شود.

وی خواستار تسهیل فرایندهای توسعه حمل ونقل ریلی کشور شد و گفت: خوشبختانه در برنامه ششم توسعه به این بخش از حمل ونقل کشور توجه ویژه ای شده تا در چند سال آینده شاهد رشد و شکوفایی جهشی حمل ونقل ریلی در کشور باشیم.

رئیس دیوان محاسبات کشور در ادامه بیان کرد: تنوع تولید تجهیزات صنایع ریلی کشور توسط شرکت های داخلی بسیار قابل توجه بود و این حاکی از این است که صنعت حمل و نقل ریلی کشور در مسیر رشد فزاینده قرار گرفته تا بتوانیم با خود باوری، توانمندی شرکت‌های داخلی را در این بخش به خوبی به دنیا نشان دهیم.

پایان خبر

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=17500

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.