• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

زائران اربعین حسینی عتبات عالیات سفیران فرهنگی ایران در کشور عراق هستند

  • کد خبر : 21434
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
زائران اربعین حسینی عتبات عالیات سفیران فرهنگی ایران در کشور عراق هستند
استاندار قم در مراسم بدرقه زائران اربعین حسینی عتبات عالیات در ایستگاه مرکزی راه آهن قم، با اشاره به حضور زائران مختلف از اقصی نقاط جهان، زائران اربعین حسینی را سفیران فرهنگی ایران در کشور عراق دانست.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست در مراسم بدرقه زائران اربعین حسین در ایستگاه مرکزی راه آهن قم، با اشاره به توفیق خدمت گذاری به زائران حضرت معصومه (س)، افزود: اعزام زائران اربعین حسینی از شهر مقدس قم به عتبات عالیات، توفیق خدمتی مضاعف برای مسئولین استان است.

استاندارقم با ابراز خرسندی از کسب توفیق محبین اهل بیت (ع) جهت سفر معنوی عتبات عالیات، اضافه کرد: کسانی که توفیق این سفر معنوی را نیافته اند، در قم میزبان زائران حرم حضرت معصومه (س) و سایر زائران حسینی در قم خواهند بود.

وی اظهار امیدواری کرد: در این سفر، زائران با کوله باری از تجربیات معنوی، همراه با شور و شعور حسینی، تلاش کنند تا نقش سفیران جمهوری اسلامی و جهان تشیع را در کنار سایر زائران از اقصی نقاط جهان بخوبی ایفا کنید.

سرمست با تاکید بر ضرورت حفظ روحیه مودت و مهربانی از سوی زائران، خاطر نشان کرد: برخورداری از فیوضات ایام اربعین و زیارت بارگاه ائمه اطهار در این ایام، در کنار تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ الفت و دوستی بین مسلمانان تکلیفی همگانی است.

دکتر سرمست در ادامه بازدید از بخشهای مختلفی که برای زائرین اربعین تدارک دیده شده بود (موکب- ایستگاه تست قندخون وفشارخون زائرین -ایستگاه واکس کفش زائرین – میز پاسخگوی به سوالات شرعی – میز مشاوره طب سنتی- ایستگاه نقاشی کودکان – مسابقه فرهنگی ) ازتلاشهای ارزنده راه آهن کشور و اداره کل راه آهن قم در ارائه خدمات مناسب و در شان زائرین اربعین امام حسین (ع) قدر دانی کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21434

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.