زمان و شرایط برگزاری آزمون استخدام رئیس قطاری شرکت رجا اعلام شد

شرکت حمل و نقل ریلی رجا با صدور اطلاعیه ای، شرایط و زمان برگزاری آزمون استخدامی رئیس قطاری در سال 1397 را برای دواطلبان اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز، بر اساس این اطلاعیه، فرآیند آزمون استخدامی رئیس قطاری شرکت حمل و نقل ریلی رجا، از ساعت 14 روز جمعه 7 اردی بهشت 97 در تهران – خیابان شهید مطهری – نبش خیابان مفتح – جنب ایستگاه مترو – دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

لذا کلیه داوطلبان متقاضی، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه‌ی پرینت کارت شرکت در آزمون، زمان و مکان برگزاری آزمون، آدرس محل آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون، توصیه های پیش از آزمون و … می‌توانند به سایت اینترنتی رجا به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، کارت ورود به جلسه آزمون دواطلبان واجد شرایط در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 4 و 5 اردی بهشت 97 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت اینترنتی رجا قرار خواهد گرفت.

از این رو، داوطلبان واجد شرایط باید در تاریخ‌های اشاره شده به سایت رجا مراجعه و با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه‌ی آن الزامی است.

ضمناً نتایج اولیه آزمون استخدامی رئیس قطاری رجا، در نیمه دوم اردی بهشت ماه 97 از طریق سایت شرکت رجا منتشر خواهد شد.