• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

زیرساخت‌های اجرایی ایستگاه راه آهن خاوران تکمیل می شود

  • کد خبر : 23545
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
زیرساخت‌های اجرایی ایستگاه راه آهن خاوران تکمیل می شود
شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن خاوران، فراهم ساختن زیر ساخت های لازم جهت بهره برداری از آن در توسعه حمل و نقل درون شهری امری ضروری است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از شهریار، بهرام نسیانی اظهار داشت: طبق اعلام مجری خط آهن میانه- تبریز در آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه، این خط آهن تا ایستگاه  شهرک خاوران، پایان سال آینده به اتمام می رسد.

نسیانی افزود: با توجه به این موضوع، در حال حاضر فراهم ساختن زیر ساخت های لازم جهت بهره برداری از ایستگاه خاوران در توسعه حمل و نقل درون شهری امری ضروری است از این رو همکاری به موقع، حداکثری و مورد انتظار مدیران و مسئولین ارشد استانی و شهری در تامین و تخصیص اعتبارات لازم، به منظور عملیاتی کردن این زیر ساخت ها با سرعت و شتاب لازم، رضایت عمومی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

شهردار منطقه ۹ تبریز خاطر نشان کرد: پیش تر با حضور مدیران ارشد شهری، موضوع حمل و نقل پاک در شهرک خاوران بررسی شد و ضمن موافقت با کلیات طرح، مقرر شد در آینده با اتصال خط ۲ مترو از میدان بسیج به شهرک خاوران و احداث ایستگاه مشترک قطار شهری (مترو) با این خط آهن، تبادل مسافر از این ایستگاه به سهولت و در کمترین زمان ممکن محقق شود.

او تصریح کرد: با توجه به زمانبر بودن اتمام خط ۲ قطار شهری، باید از هم اکنون پیش بینی و برنامه ریزی های لازم در احداث ایستگاه خاوران جهت بهره برداری مشترک در آینده انجام شود تا صرفه جویی حداکثری در هزینه های آتی اعمال شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23545

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.