• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

زیرسازی خط آهن کرمانشاه -اسلام آباد غرب 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  • کد خبر : 9507
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
زیرسازی خط آهن کرمانشاه -اسلام آباد غرب 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

0 (0) زیرسازی قطار کرمانشاه -اسلام آباد غرب 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: زیرسازی قطار کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب در حال انجام است و ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد مهرداد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: از کرمانشاه تا خسروی براساس طرح 263 کیلومتر مسیر وجود […]

0
(0)

زیرسازی قطار کرمانشاه -اسلام آباد غرب 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: زیرسازی قطار کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب در حال انجام است و ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

زیرسازی قطار کرمانشاه -اسلام‌آباد غرب 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مهرداد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: از کرمانشاه تا خسروی براساس طرح 263 کیلومتر مسیر وجود دارد که به قصرشیرین و بازارچه‌های مرزی وصل و از طرفی ارتباط بین استان کرمانشاه با کشور عراق ایجاد می‌شود و این ارتباط بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار این طرح قرارگاه خاتم است عنوان کرد: اکنون حدود 300 میلیارد تومان برای آن هزینه شده و پیشرفت فیزیکی زیرسازی قطار کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب 62 درصد است.

سالاری با بیان اینکه کار ایجاد ریل و خط ریلی بسیار پرهزینه است گفت: در سفر ریاست جمهور به استان کرمانشاه 1000 میلیارد تومان اعتبار برای راه‌آهن کرمانشاه در سال 97 تا 99 تصویب شد و این اعتبار شبکه ریلی را تا اسلام‌آباد غرب متصل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هر کیلومتر بزرگراه بین دو تا سه میلیارد تومان و هر کیلومتر شبکه ریلی و تجهیز آن بین 12 تا 15 میلیارد تومان هزینه به دنبال دارد افزود: از 12 اردیبهشت هر هفته سه قطار از کرمانشاه حرکت می‌کند.

سالاری با بیان اینکه یکی از زیرساخت‌های توسعه در هر منطقه‌ای ارتباطات است گفت: این ارتباطات شامل شبکه‌های جاده‌ای، فرودگاه‌ها و شبکه ریلی است و دلیل استقبال و اصرار استان کرمانشاه برای راه‌اندازی شبکه ریلی همین موضوع است.

وی با اشاره به اینکه شبکه ریلی دو نقش جابه‌جایی ایمن مسافر و جابه‌جایی بار را به عهده دارد افزود: جابه‌جایی بار از طریق شبکه ریلی به صورت خیلی ارزان انجام می‌شود و استان کرمانشاه که مرکزیت منطقه غرب کشور است و خدمت‌رسانی به استان‌های همجوار و مبادلات تجاری با عراق را به عهده دارد شبکه ریلی آن می‌تواند نقش مؤثری برای تجار داشته باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9507

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.