• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

ساخت راه آهن اینچه برون- شاهرود- بندر عباس در مجلس تصویب شد

  • کد خبر : 3568
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
ساخت راه آهن اینچه برون- شاهرود- بندر عباس در مجلس تصویب شد

0 (0) نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی : ساخت راه آهن اینچه برون- شاهرود- بندر عباس در مجلس تصویب شد به گزارش ایرنا، سید حسن حسینی شاهرودی پنجشنبه شب در آیین گزارش عملکرد 20 ماهه خود به مردم، در دانشگاه صنعتی شاهرود درخصوص ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شاهرود هم گفت: […]

0
(0)

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی :

ساخت راه آهن اینچه برون- شاهرود- بندر عباس در مجلس تصویب شد

به گزارش ایرنا، سید حسن حسینی شاهرودی پنجشنبه شب در آیین گزارش عملکرد 20 ماهه خود به مردم، در دانشگاه صنعتی شاهرود درخصوص ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شاهرود هم گفت: استعلام های لازم برای این طرح در کمتر از 48 ساعت صادر و در قالب کاری جهادی به تصویب رسیده و به تهران فرستاده شد.
عضو مجلس دهم درباره دیگر پیگیری ها برای ارتقا زیرساخت های اقتصادی شرق استان یادآور شد: فرودگاه شاهرود نخستین فرودگاه کشور است که سال 70 به دست مردم این شهرستان ساخته شد اما هنوز نتوانسته ایم انگور باغداران این منطقه را از همین جا به خارج از کشور صادر کنیم.
حسینی شاهرودی با اشاره به کمک های شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور به فرودگاه شاهرود ادامه داد: پارسال مسوولان استان قول کمک 30 میلیارد ریالی برای حمایت از این فرودگاه را دادند اما تاکنون تخصیص نیافته است.
وی همچنین با بیان اینکه مسیری برای توسعه شرق استان تدوین شده، اضافه کرد: در مسیر توسعه نخستین گام آمایش سرزمینی بود که با همت سازمان برنامه و بودجه استان ساماندهی شد.
حسینی شاهرودی افزود:افق چشم انداز دراز مدت با کمک دانشگاهیان و با شناخت ظرفیت های شاهرود و میامی، برای شرق استان تدوین شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به افزایش 2 و نیم برابری بودجه استان در سال 96، بیان کرد: در یک سال گذشته 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار ملی در شاهرود و میامی جذب شده است.
در این آیین استاندار سمنان نیز حضور داشت و برنامه های خود را برای توسعه استان سمنان مطرح نمود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3568

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.