• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

ساخت راه آهن دامغان_ اردکان_ بندر عباس در دست مطالعه است

  • کد خبر : 7086
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰:۳۵
ساخت راه آهن دامغان_ اردکان_ بندر عباس در دست مطالعه است

0 (0) نماینده مردم دامغان در مجلس که درجشنواره” امامدر”شهردیباج سخن می گفت ، افزود: همچنین برای ۴ بانده شدن محور چشمه علی_ دیباج در لایحه بودجه سال ۹۷ رقمی معادل ۲۴ میلیارد تومان پیش بینی شده است که با احداث آن تصادفات در این محور مواصلاتی کاهش پیدا خواهد کرد. ابوالفضل حسن بیکی اضافه […]

0
(0)

نماینده مردم دامغان در مجلس که درجشنواره” امامدر”شهردیباج سخن می گفت ، افزود: همچنین برای ۴ بانده شدن محور چشمه علی_ دیباج در لایحه بودجه سال ۹۷ رقمی معادل ۲۴ میلیارد تومان پیش بینی شده است که با احداث آن تصادفات در این محور مواصلاتی کاهش پیدا خواهد کرد.

ابوالفضل حسن بیکی اضافه کرد:دامغان دارای ۲هزاربنای قدیمی و۳۰۰اثرتاریخی نیازمند رسیدگی است .

وی در پنجمین آیین ملی امامدر ( شیر دوشان ) در جوار آستان مقدس امامزاده محمد (ع) شهر دیباج افزود: آیین ملی امامدر دارای سابقه ۴۰۰ ساله است که نشان از وجود قدمت و سابقه تاریخی این دیار است.

او با اشاره به این که برای کمک به رشد و توسعه شهرستان دامغان به ۵ هزار میلیارد تومان نیاز است اظهار داشت: در شهرستان دامغان تحول عظیمی در بخش کشاورزی رخ داده که می توان به اجرای تغییر الگوی کشت اشاره کردکه سرمایه گذاری های خوبی را سازمان جهاد کشاورزی در این شهرستان داشته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.